Gå til innhold

dere som har mistet i MA.. hjelp, vær så snill. lei meg...

#Linnea er straks storesøster#

Anbefalte innlegg

Hei.

hvordan oppdaget dere dette?

dere som var på ul og så det der, hva så dere da?

var alt som det skulle bortsett fra ingen hjerteslag?

jeg har vært på ul tirs og tors denne uka, ingen hjerteslag, men alt så bra ut, og fosteret hadde vokst riktig siden jeg var på ul 14dager før. 3feb var den 9,7mm og tirsdag var den 2,5cm..

jeg har ingen smerter og ingen blødninger.

hun har bare tatt en hcg av meg, og den var på 101000.

så alt så bra ut, bortsett fra hjertet da! men det er jo ganske så viktig..:(

nå sitter jeg her da, og aner ikke om den lever eller er død, ny time til ul på tirsdag..

eneste hun sa var "jeg kan ikke love deg at dette går bra"

er det noen som har vært på ul i uke 9+0 og ikke sett hjertet,men at det likevel har gått bra?

mistet i sa i desember, så jeg takler ikke det her en gang til:(

Fortsetter under...

Min MA ble oppdaget i uke 13 (i desember), så da var det ingen tvil. Den stillheten som da vistes på skjermen var helt lammende, så jeg forstår frykten din. Men, når legene ikke kan si noe sikkert, så betyr det at det fortsatt er håp! Og det er det du må prøve å tenke på.

Hold ut disse dagene frem til ul. Det går ikke an å si at du ikke skal bekymre deg, for det er umulig å la være. Men jeg håper av hele mitt hjerte at det går bra!

Varme klemmer!

Så forferdelig for deg å måtte vente sånn!

Om legen vil at du kommer tilbake på UL en gang til for å skjekke, må det være noe som får han/henne til å tro at det kan være liv.

Jeg har mistet i MA 2 ganger. En gang begynte jeg å blø og gikk på UL (uke 10) hvor det ikke lengre var noen hjerteaktivitet. Andre gangen på en rutine UL i uke 14. Da var det lite forstervann og ingen hjerteaktivitet...

Håper virkelig det går bra for deg!

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...