Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

smørbukken min er nå 4,5 månder og nettene er et mareritt, mating og smokkestapping natten lang. han får grøt om kveldene, men det har hjulpet lite på nattesøvnen. han er urolig og kaster seg att og fram i sengen og spenner av seg dyna stadig vekk. er dette vanlig i 3-4 månders alderen? Er det håp om at ting blir bedre? og når? trenger så sårt litt håp om at han en dag kommer til å sove godt gjennom natta.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisan

Jeg slet med det samme som deg. Veslejenta mi ville ikke ha dyne over seg. Ga seg ikke før hun hadde fått sparket den av seg.

Nå har jeg latt henne ligge uten dyne jeg da, hun har pysjamas, pluss at jeg har dyner og puter som ligger rundt henne. Hun er godt innpakket fra alle kanter bortsett fra dyne.

Og sånn har hun sovet hele tiden. Nå er hun 9 mnd gammel, og hun vil fremdeles ikke ha noe over seg.

Men du får kjøpt poser som barnet kan ha på seg. De hjelper til med å ha noe over når det sover, og noen av posene har hemper som kan festes rundt madrassen. De hjelper til med kastingen, så barnet ikke snur seg hele tiden.

Min våkner ennå om nettene, men nå er det tenner som er på vei.

Får vel heller glede meg til hun er 2 år... (",)

Jeg slet også med at fordi hun sov i seng på mitt rom, at hun da hørte hver gang jeg snudde på meg, og derfor startet å gråte. Og hun ga seg ikke før jeg var borte hos henne.

Det endte med at jeg mått legge henne på eget rom. Men det hjalp masse. Husker ikke hvor mange mnd hun var, men hun har sovet på eget rom ganske lenge nå.

Håper det ordner seg. Har du sjekket om han begynner å få tenner? Det hender det gjør vondt. Prøv med det flytende greiene du tar på tannkjøttet

Skrevet

Vi er rimelig trøtte her i huset også. Han er urolig hele natta, må dytte inn smokk ofte og gi han mat... Flyttet han på eget rom, men det hjalp ingenting. Han sover dårlig i både vår seng og i sin egen. Har ingen råd dessverre, håper bare det bedrer seg snart....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...