hjemmekanskje??? Skrevet 21. februar 2009 #1 Skrevet 21. februar 2009 Jeg skal snart ut i jobb igjen. Sønnen vår er da ca 9 måneder. Jeg er så heldig at jeg har krav på to timer lønnet ammepause hver dag. Dette tok vi høyde for da vi la opp permisjonstiden som vi gjorde. Har vært i kontakt med arbeidsgiver for å få dagene til å gå opp. Føler jeg møter liten vilje til å tilrettelegge hva som er best for meg og mitt barn. Andre som har noen erfaringer på dette området?? Hvordan gjør dere dette?
Makko med to små gutter Skrevet 21. februar 2009 #2 Skrevet 21. februar 2009 Mini er bare 6mnd og fullammes i prinsippet ennå (har begynt med grøt men det går trått). Jeg gjør meg klar om morran, tar opp mini kl åtte, ammer og går på jobb, er da på jobb til ni. Etter 15min lunsj bruker jeg 15min på å pumpe (har dyr og effektiv dobeltpumpe). Går så kl tre... -Så jeg tar ut de to timene i begynnelse og slutt av dagen. Fredag følte jeg meg dårlig, og fryktet brystbetennelse (hadde vondt i begge brysta), da gikk jeg etter et møte som varte ca ett... (kunne gått før og). Heim til baby som er mer enn ammevillig :-) Da må jeg jobbe de 2.5resterende timene i dag el morra... (eller en annen gang...)
hjemmekanskje??? Skrevet 22. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 22. februar 2009 Huff da... dette hørtes heftig ut... Håper du slipper brystbetennelse i alle fall )
Makko med to små gutter Skrevet 22. februar 2009 #4 Skrevet 22. februar 2009 Alt virker ok i dag :-) Hvordan organiserer du dagen?
hjemmekanskje??? Skrevet 22. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 22. februar 2009 Så bra da ) Blir å begynne en time seinere og slutte en time tidligere. Men føler jeg ikke har med arbeidsgiver på laget... Sysn det er slitsomt... og det legger faktisk en demper på siste innspurt av permisjonen. Prøver å ikke tenke på det men ikke så lett...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå