Gå til innhold

Tok kirk. abort forrige fredag.slutta og blø etter 3 dager. men har begynt

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er normalt at blødningene kommer og går litt, det er også normalt med litt klumper. Dersom du får store magesmerter og litt feber må du kontakte lege for da kan du ha fått en infeksjon. Det fikk jeg, og det gjør no helvetes vondt.

Tok kir.abort for fire uker siden og opplevde d samme som deg.

Samme dag som aborten blødde jeg mye, dagen etter sluttet jeg (tenkte kanskje d kom av at jeg begynte med p-pille) men grunnen til at d stopper er at blodet klomper seg fant jeg ut og samler seg på en måte opp. Gikk kanskje 4-5 dager så fikk jeg utrolig magesmerter og begynte å blø igjen, men ikke friskt blod. Smertene gav seg etter et par dager, men blødde nesten en uke etter d.

tror alt er normalt med eg, kommer til å ta ca 2 - 3 uker så går alt bedre. Var selv livredd for infeksjon og siden jeg har vært plaget mye med urinveis infeksjoner tok jeg mye tranebær tilskudd og drakk kjrringrokte/ rense te. Har fortsatt lyst til å dra til legen å bare få en antibiotika kur for sikkerhets skyld, men nå har smertene og blødningene stoppet. Sex første to tre gangene var ubehagelig, men ble normaalt ganske fort.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...