Gå til innhold

Ledig dagmamma i Bærum fra august!

Anbefalte innlegg

Jeg har valgt å utsette barnehageplanene i ett år for å være hjemme med frøkna mi som fyller ett til sommeren.

For at vi ikke skal kjede oss (eller gå konkurs) har jeg lyst til å være "mini-dagmamma", dvs bare ta inn ett dagbarn!

Litt om meg og mine:

Jeg er 23 år

Har ett barn, jente født sommeren 08

Har jobbet i barnehage i fem år, både som vanlig assistent og som ass. for barn med spesielle behov.

Bor i stor og luftig leilighet i blokk med stort uteområde utenfor med stor gressplen og sandkasse

Flotte turområder rett utafor døra

Kort vei til lekeplasser og åpen barnehage (som jeg har tenkt å benytte meg en del av)

Mulighet for både ute- og innesoving etter ønske

Ville du benyttet meg?

Fortsetter under...

Fra 1. mai skal pappaen ha perm mens jeg jobber, og han er nok lite intressert i å ha flere enn ett barn å passe på ;-)

Etter hans perm og litt sommerferie er det plutselig august, så får nok ikke hjulpet deg før det desverre.

Er på Bærums Verk.

Annonse

Hej,

Vi behöver dagmamma i höst. Noah är född i december och tror därför inte han kommer in i barnehagen. Vi bor i Sandvika. (Svigers bor på övretoppenhaug så det passar ju bra) Skulle gärna vilja veta lite mer om dig. Sänd mig gärna en personlig mail på [email protected]

mvh

Elin

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...