Mamma&snuppa&spiren Skrevet 21. februar 2009 #1 Skrevet 21. februar 2009 Nå synes jeg lille snuppa mi skal få tenner snart! Nei jeg stresser ikke, men hadde vært litt greit, hun vil ikke spise brød for hun brekker seg bare feks. Noen flere som har barn som har fått tenner sent?
mumitrolletermammantilmille Skrevet 21. februar 2009 #2 Skrevet 21. februar 2009 Jenta mi blir 1 år om tre dager. Ingen tenner her heller.
Swana Skrevet 21. februar 2009 #3 Skrevet 21. februar 2009 Min er 9 mnd, og har ingen tenner...har dog lenge sett ut som at tenner skal poppe opp nede, men nei...ingenting har skjedd...
MammaTilToSmå Skrevet 21. februar 2009 #4 Skrevet 21. februar 2009 Jenta mi som nå er 4 år fikk sin første tann 14 dager etter sin 1-års dag. :-) Men etter det kom de som perler på en snor. Gutten min fikk sine første to rundt 7 mnd, har nå 4 tenner og er 11 mnd. ) Så de dukker nok opp skal du se.
zombie2be Skrevet 21. februar 2009 #5 Skrevet 21. februar 2009 Min lille var 11mnd forrige uke, å sannelig kom de 2 første tennene -endelig:) han kunne ikke spise 8mnds glass med middag, pga alle klumpene, men nå tygger han som bare den:) og spiser skalk fra brødet, foreløpig uten pålegg(fint for å øve på tyggeteknikken visstnok). så-ikke stress, det kommer fortere enn du tror!! og da blir det nok annerledes med maten ja;)
mai mammaen til to Skrevet 21. februar 2009 #6 Skrevet 21. februar 2009 hehe.. jeg har ventet lenge på tennene til mini og. var sikker på at han skulle få dem da han var tre mnd. følte jeg så tennene i gommene osv. men jammen lot dem vente på seg. dem dukket opp en uke før han ble 9 mnd. da kom det to på engang.... vet om flere som ikke har fått før dem er ett år.hehe
Tredje barn på vei Skrevet 21. februar 2009 #7 Skrevet 21. februar 2009 Hedvig er 11 mnd og ingen tenner enda. virker som det kommer noen nå da men.. Når Sønnen min var like gammel hadde han 6 stk.. Er så treig atte
Zikosu og William Skrevet 22. februar 2009 #8 Skrevet 22. februar 2009 er stor forskjell på sånt... William er 10mnd og har 7tenner med en 8. på vei..sine to første fikk han ved 5,5mnd alder... men til dere som syns dere ser noe og kanskje syns gommene til barnet er hovent og blemmete,prøv med tannbørste...bare børst forsiktig,det gjorde jeg og da poppet tennene frem,gitt...er ikke dumt å vende de til tannbørsten tidlig heller da...
Mamma&snuppa&spiren Skrevet 22. februar 2009 Forfatter #9 Skrevet 22. februar 2009 Tusen takk for svar, godt å høre at det er flere
Crazywoman Skrevet 23. februar 2009 #10 Skrevet 23. februar 2009 Null tenner her også. Men biter febrilsk på ting, sikler og skriker dag og natt dersom han ikke får på dentinox og på det værste paracet, så nå MÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ de da poppe frem snart? Han er 8 mnd om en uke. Snuppa fikk da hun var 6 mnd....
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 23. februar 2009 #11 Skrevet 23. februar 2009 Jenta mi holder på å får sin første tann nå, hun ble nettopp 11 mnd! Har spist brødskive siden hun var 8 mnd, har nok ikke bare med tenner å gjøre det nei! Tygger med gommene.. Middagsglass med biter i derimot, har hun brekt seg av. Så de er forskjellige!
Tante Bassa Skrevet 23. februar 2009 #12 Skrevet 23. februar 2009 Teo er 9 mnd og har 7 tenner, men spiser ikke brød eller mat med klumper. Han brekker seg noe voldsomt, så jeg tror heller ikke det har noe med tennene å gjøre. (han har hatt 7 tenner siden han var 6 mnd) Tennene kommer nok snart :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå