Anonym bruker Skrevet 20. februar 2009 #1 Skrevet 20. februar 2009 Ja, jeg lurer! Når dere spiser dip og potetgull, hvor mye dip spiser dere? Kan du spise en hel boks dip på en kveld? Kan du spise en hel potetgullpose?
Gjest Skrevet 21. februar 2009 #4 Skrevet 21. februar 2009 Hvorfor har jeg trykket på "svar på dette innlegget"? Jeg spiser aldri dip og chips.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2009 #5 Skrevet 21. februar 2009 Kan lett spise en pakke potetgull og dip, litt flaut egentlig.......
Gjest Skrevet 21. februar 2009 #6 Skrevet 21. februar 2009 chips? LETT hehe. klarer nok aldri å begrense meg.. spiser alt til det er tomt uansett.. jeg eier nok ikke magemål jeg da..hehe pinlig. for jeg fremstår jo som kjempegrådig.
Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 21. februar 2009 #7 Skrevet 21. februar 2009 Når det står chips og dip på bordet gir jeg meg ikke før det er tomt... Merkelig, tror de fleste er sånn med chips...
☆lillastjerne☆ Skrevet 21. februar 2009 #9 Skrevet 21. februar 2009 Klarer hverken å spise en hel dip skål eller en hel pose potetgull!! Kvalm når jeg er halvveis!
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2009 #10 Skrevet 21. februar 2009 Nå synes jeg ikke potetegull og dip sammen er så veldig godt. Blir kvalm, og i alle fall om dippen er rømme og posemix. Blæææh. Kan nok kaste innpå en pose chips, men da er jeg deppa og spiser bare for å spise. Kan lage yoghurt eller kesam dip og spise en hel boks, men dipper heller andre ting enn potetegull.
MathildeC Skrevet 21. februar 2009 #11 Skrevet 21. februar 2009 Ikke vanlig chips, og ikke slik rømmedip, det er kvalmende. MEN gi meg en halvstor pose nachos og en nachodips så er jeg ikke langt unna.. nam!
duracellmamma Skrevet 21. februar 2009 #13 Skrevet 21. februar 2009 mmmm.. jeg skal spise potetgull og masse dipp til grand prix senere:P mmmmmmmmmmmm.. får ta med litt gulrøtter da og dippe.. føle meg litt sunn:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå