Joikaboll@ Skrevet 20. februar 2009 #1 Skrevet 20. februar 2009 Linus har nå fått to nede og 2 oppe, tygger brød og skorper til den store gullmedalje ;-)
Marsipan❤grisen Skrevet 20. februar 2009 #2 Skrevet 20. februar 2009 Jenta mi er straks 9 mnd og har også 2 tenner oppe og 2 tenner nede. Får Linus biter med brød og skorper eller får han en brødskive han kan gnage på selv? Jeg ga jenta mi en skive hun kunne gnage på mens vi spiste middag og hun biter av og plutselig hadde hun en ganske stor bit i munnen. Da tok jeg fra henne brødskiven, var redd hun skulle sette noe fast i halsen. Er vel tryggest med små biter på en asjett som hun kan ta av selv.
brooklyn Skrevet 21. februar 2009 #3 Skrevet 21. februar 2009 Ingen verdens tenner her. Han klør godt i gommene, så han gnager og tygger på det han kan. å gnage på en skorpe er helt supert. Håper det kommer snart. synes jeg så en liiiiten hvit prikk nedi der i går, men det er sikkert synsbedrag....
Lita tulle & stor gutt <3 Skrevet 21. februar 2009 #4 Skrevet 21. februar 2009 Nå er han 10 mnd, da.. Men når han var 9, hadde han 8!!! 4 oppe og 4 nede.. spiser også brød til den store gullmedaljen!! Du brooklyn: kjøp babytannkost, og la han få sitte litt med den (følg godt med, for han kan stappe den for langt inn). Det eneste som funka her i gården før tennene kom, også blir han jo kjent med tannbørsten. Enklere å få aksept for tannbørstinga da;)
stjertløvetann Skrevet 21. februar 2009 #5 Skrevet 21. februar 2009 Har 2 tenner nede, men de har hun hatt i 2 mnd allerede.. Men hvis siklinga hennes er noe å gå etter så kommer tann nr 3 hvert øyeblikk nå
Slæsh84 Skrevet 21. februar 2009 #6 Skrevet 21. februar 2009 Snuppa er 9mnd nå. Det kom 2 nede imidten da hun var 6mnd, nå har det nesten kommet helt ut 2 hjørnetenner oppe.
2SmåTroll Skrevet 21. februar 2009 #7 Skrevet 21. februar 2009 Her har tulla 3 tenner opp og 3 tenner nede.
Mamma83 ♥♀08♂10♥ Skrevet 21. februar 2009 #8 Skrevet 21. februar 2009 Her har snuppa på ni måneder fått to opp og to nede. Ser ut til at det straks kommer en til oppe..
Joikaboll@ Skrevet 21. februar 2009 Forfatter #9 Skrevet 21. februar 2009 Linus fikk sine to første oppe rett før 6 mnd, de to oppe kom for en mnds tid siden. Linus får halvskiver ja, men jeg gir han tørt brød (ond mor..hehe) Jeg lar skiva ligge på benken mens vi dusjer, kler på og får søsken avgårde til skole og barnehage. Ferskt brød kladder seg bare oppe i gommen. Biter har jeg aldri giddi å skjært småbiter til noen av unga mine :-) Her er det brått og brutalt rett på sak ;.)
mai mammaen til to Skrevet 21. februar 2009 #10 Skrevet 21. februar 2009 9 mnd. han har fått to tenner. spiser også skive og skorpe. men blir MYE gris da. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå