LineSofie Skrevet 20. februar 2009 #1 Skrevet 20. februar 2009 Hvordan uttaler dere det? Celin eller CelinE? Og hvor ligger trykket?
MirandaC Skrevet 20. februar 2009 #2 Skrevet 20. februar 2009 Celine uttaler jeg Celine, men noen heter Celine, og uttaler det Celin. Jeg synes ikke Celin er noe fint, men CelinE er pent :-) Jeg liker bedre CelinA, men det er tatt av familien ;/ Melina er også veldig pent Har du tenkt på det til datteren din?
LineSofie Skrevet 20. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 20. februar 2009 Jeg liker så utrolig mange navn. Men barnet mitt skal ha dobbeltnavn da. Liker også Celina veldig godt, og enig med deg at Celine med e er penest Bodde et år i Singapore og da var det en tysk jente som het Malia (ble uttalt Maliia med lang i) Det likte jeg. Vet ikke om det er så vanlig i Norge heller Jeg liker også flest navn som slutter med a. Litt sånne søte navn.
MirandaC Skrevet 20. februar 2009 #4 Skrevet 20. februar 2009 Ja Malia var søtt, men tror ikke jeg hadde ''turt'' å bruke det selv ;p hehe Adriana, Olivia, Melina, Celina, Hannah, Tilda, Michaela (ganske nytt for meg) er blant mine favorittnavn Isabel er også pent Hvilke navn liker du? Kanskje vi kan få litt inspirasjon av hverandre
LineSofie Skrevet 20. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 20. februar 2009 Jeg liker Synne, Malia, Victoria, Sienna, Amalie, Celina, Selma, Andrine, Isobel. Liker også litt de typiske "poppisnavna" Emma, Linnea, Sara, Sofie etc Men det er virkelig en navnejungel. Er ikke lett å bestemme seg for en favoritt!
prebs Skrevet 21. februar 2009 #6 Skrevet 21. februar 2009 Jeg uttaler det med trykk på i og tydelig e; Celiiine
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå