Gå til innhold

Endelig!!Første Menopursprøyta er satt...............:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herregud som jeg har grudd meg til dette!!!!Ikke til selve stikket, men til alt styret med blandinga osv. Det gikk greit nok, litt klønete.men fikk til slutt orden på det..Jeg skal gå på 225 IE, det vil si at jeg må blande 3 hetteglass med pulver med 1 væskeampull-mye blanding,men helt greit. Selve stikket kjente jeg INGENTING!!!!(har en del flesk å stikke i da..he,he)...Dette var faktisk ikke noe grunn til å grue seg til......jeg skalv som et aspeløv og tårene trillet mens jeg holdt på(gudselov hjalp mannen min til, han er så beroligende..søt da:).Men en ting er sikkert, jeg gruer meg IKKE til sprøytene framover..ganske stolt over meg selv nå..:):)Skal på UL-kontroll på Riksen onsdag-håper kroppen reagerer på dette da...:)

Ønsker alle sammen masse lyke til uansett hvor dere måtte være i prosessen, og en riktig god helg:):)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flink du har vært! Lov å være litt stolt når man har gruet seg lenge og endelig overkommet redsel og bekymringer.

Må innrømme at jeg var litt svett i hendene i dag også da jeg skulle stikke. Men det gikk helt greit, bortsett fra at det svei litt da jeg trykket inn væsken. Det blir nok lettere og lettere ettersom dagene går.

God natt og god helg til deg også!

Skrevet

Det var jenta si d,tenker jeg :-) Husker d selv...mannen min måtte ta de første på meg.J r livredd spisser...men nå går d unna i en fei.

Øvelse gjør mester.

Ha en fin helg videre :-)

Skrevet

Ha en god helg du også, og masse masse lykke til med ruginga:):):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...