Stella82&lilleprinsen08 Skrevet 20. februar 2009 #1 Skrevet 20. februar 2009 Hei, jeg har en mini på 9,5 mnd, han fikk sine første to tenner da han var 8 mnd. i begynnelsen var det veldig greit å pusse tenner. Han fikk låne tannkremtuben, mens vi pusset. men nå de siste to ukene har det ikke vært greit. han har fått en til tann opp, men den er nettop brutt frem, så jeg venter en uke eller noe med å pusse den så det ikke blir vondt. Nå må jeg tvinge han for å pusse tenner, for det må han jo bare. Men liker ikke å tvinge han, er usikker på om han kan bli skremt for lang tid liksom? Har dere noen lure tips til å gjøre tannpuss greit igjen for han? hva gjør dere?
Gjest Skrevet 20. februar 2009 #2 Skrevet 20. februar 2009 Sliter med det samme. Min er snart 1 år, og han lar meg ikke få lov til å pusse tennene hans. Kniper munnen igjen og vrir hodet bestemt vekk. Han pusser gjerne selv da...:-) Tar børsten og beveger den ut og inni munnen..hehe... Så lar han få lov, da det er bedre enn ingenting. Han har jo ikke så mange tenner ennå, men må vel snart bli streng.... Da må vi vel være to og holde han fast...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå