blockarella Skrevet 20. februar 2009 #1 Skrevet 20. februar 2009 God aften madammer! :-) Det sies at i Stavanger er svarene ang barnehageplass nå sendt ut, og 350 (eller noe sånt) får ikke plass... Selv har jeg ikke fått noe som helst svar, og de fleste jeg har snakket med fikk svar allerede i går! Regner med (håper) at mitt brev kommer i morgen, men må innrømme at jeg er fryktelig spent og frustrert nå... Har alle dere andre fått svar??? Sålangt velger jeg å tro at ettersom jeg ikke har fått brev fra kommunen, så har jeg ihvertfall fått plass et eller annet sted, hehe... ;-) Utålmodig som få! :-)
Stolt mamma! Skrevet 20. februar 2009 #2 Skrevet 20. februar 2009 Du burde ¨fått svar i dag.... Jeg fikk brev i går!!:-) Men kan jo håpe det kommer imårå...
blockarella Skrevet 20. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 20. februar 2009 Hmm, ikke særlig betryggende... Men jeg søkte allerede i september og har bekreftelse på ar søknaden er mottatt... Fikk du plass der du ville? Jeg har søkt på en populær barnehage, Barnas Hus, så spørs vel om lillegutt får plass der... Kjenner forsåvidt styreren i barnehagen, så kan muligens ringe henne på mandag dersom jeg ikke hører noe i morgen.
Stolt mamma! Skrevet 20. februar 2009 #4 Skrevet 20. februar 2009 Jeg fikk han inn der jeg ville ja - men jeg jobber i barnehage og har rett på personalplass.... Så viste at jeg kom til å få han inn. September er egentlig gansge sent... Å det går jo på ansinitet. MEN - ikke fortvil enda - mange som takker nei til plass - så vist du ikke får brev i mårå er det enda håp!!:-) E jo bare å ringe på mandag ja. Lykke til!
blockarella Skrevet 20. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 20. februar 2009 Men jeg trodde at også avslagene ble sendt ut denne uken? Derfor jeg er litt bekymret, siden jeg ikke engang har fått avslag, hehe... ;-)
Stolt mamma! Skrevet 20. februar 2009 #6 Skrevet 20. februar 2009 Ska ikke si det 100%sikker - men jeg tror bare de sende ut brev til de som har fått barnehageplass.... Vett ihvertfall at i kommunale barnehager sender de bare ut tilbudsbrev.. Så vist det og skal til sendt ut avslag - hvem gjør i såfall det?? Nokså sikker på at de ikke gjør det....
Stolt mamma! Skrevet 20. februar 2009 #7 Skrevet 20. februar 2009 Ok.... Leste inne på hjemmesiden at alle sko få svar uansett uke 9... Då tok eg feil....
blockarella Skrevet 20. februar 2009 Forfatter #8 Skrevet 20. februar 2009 Takk for hjelpen, skal slutte å mase på deg nå... :-)
Frøken Freken Skrevet 20. februar 2009 #9 Skrevet 20. februar 2009 Vi er på flyttefot og har søkt i Egersund - der har de sendt ut til både de som får plass og de som ikke får... og gjett hvilken gruppe vi tilhører. Alle sier at det sikkert ordner seg til andreopptaket, men jeg vet da pokkern hva vi skal finne på om vi ikke får plass. Har ikke råd til å være hjemme med henne, og ikke tålmodighet til å være dagmamma for andre unger slik at jeg skal kunne være hjemme med henne.
blockarella Skrevet 20. februar 2009 Forfatter #10 Skrevet 20. februar 2009 Huff, er det jeg også frykter... Men det må vel kunne gå an å finne dagmamma eller? Forresten Frøken Freken, jeg skjønte plutselig hvor du har nicket ditt fra... Så en danseband-reklame hvor de sang om Frøken Freken... ;-)
Frøken Freken Skrevet 20. februar 2009 #11 Skrevet 20. februar 2009 Egentlig er nicket mitt bare en snillere utgave av Frk. Frekkesen, som en storkjefta dame som meg egentlig burde hatt som nick;)
Katsi Skrevet 20. februar 2009 #12 Skrevet 20. februar 2009 Jeg elsker ungene mine men dagmamma-yrket er ikke for meg! Men leste i avisa for et par uker siden om noen som ikke hadde fått avslag men ikke fått plass. Var noe med at når de sender avslagsbrev blir det jo ikke full barnehagedekning. Er ikke sikker på om det bare gjaldt hovedopptaket. Da jeg søkte eldstejenta mi inn i Stavanger fikk jeg ikke svar før sommerferien. Da hadde noen takket nei og vi var neste på lista. Lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå