Gå til innhold

forlove seg....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her lykkelig gravid med vårt godt planlagte, første barn som kommer om noen mnd, vi har vært sammen i 6.5år, eier leilighet sammen som vi har god plass til familieøkelse i. Han snakker om at jeg må spare på gravidklærne så jeg kan bruke de senere når nr 2 er på vei. Vi er utrolig glad i hverandre, komuniserer godt å er åpen om alt. Ler mye sammen å han kan fortsatt få frem nyforelsket følelsen hos meg. Vi kan krangle så busten fyker, men ler av det 10min etterpå.

Vi har flere vennepar som er forlovet, så det vi blir isåfall ikke de første.

MEN, hvordan i alle dager hinte til at jeg har sååååå lyst til å gifte meg etterhvert? Det er HAN jeg vil dele livet med, det samme sier han om meg. Vi snakker om alt, men akkurat dette temaet vil jeg ikke mase om. Vil ikke legge noe press på han, mer enn nok å tenke på nå som vi blir foreldre?

Har lyst til at han skal ta intsiativet, så jeg vet at han virkelig har lyst han og. Ikke "bare" sier ja for å glede meg.

Hvordan hinte?? :)

Skrevet

Skal vi dra og gifte oss, nå?

Det kan du jo si, må jo ta hintet da...

Skrevet

Spør han hva han tenker om å gifte seg en dag? Hint litt.. vi forlovet oss selv da jeg var gravid med vårt første barn, var 3 mnd på vei:)

Skrevet

kakemonstermosedamen: Takk for svar, men jeg ville gjerne ha tips om hvordan man evt kan hinte litt om dette temaet. Har ikke lyst til å gifte meg idag, men være forlovet ett år kanskje så vi får planlagt det ordentlig.

HI

Skrevet

For seint for deg da, men jeg ga klar beskjed om at jeg nekta og bli gravid før vi hadde forlovet oss...Ringen var på plass 2 uker seinere..he, he;)

Skrevet

Hehe ja det er litt for sent! Men kan jo prøve meg på "jeg nekter å føde ungen før vi er forlovet" ;)

Vi skal ha samboerkontrakt, jeg har "informert" hva dette er og føler jeg har hintet mye på at det er lurt når vi får et barn og ikke er gift, hvordan det er å være samboer vs gift osv osv. Har noen gifteklare venninnder, så vi sitter av og til å ser på kjoler på nettet. Snakker litt høyt om det når han går forbi ;)

Kanskje han synes det er litt mye for tiden? Venter barn, ny leilighet og ganske ny i jobben sin. Jeg får vel biiiite tennene sammen å vente på roligere tider...

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...