Gå til innhold

Takk for støtte og forståelse

Anbefalte innlegg

Endelig har mitt lille nurk kommet til verden. Vi fødet vanlig, det gikk forter enn sykehuset tenkte etter i gangseting, det var tøft, men nå er jeg endelig ferdig. Kan vel si at jeg er "kurert" for angsten for denne gang, en mager trøst men når man er ferdig er at man trenger jo ikke å gå å være redd lenger. Skal bruke litt tid på å bearbeide prossesen, det skal jeg spare dere for:) Ville bare si tusen takk for all forstålse og støtte, som mange har vist på dette forumet. Uten dere tror jeg at det hadde vært ennå vanskligere.

Kanksje til og med nesten en liten takk til alle tror de skulle kurer oss med "solskinnshistorier", det har jo gitt en fin mulighet til å ta ut litt aggresjon om ikke annet...

Da jeg ikke lenger skal føde, er jeg heller ikke lenger redd. Det føles godt! Det betyr også at jeg ikke kommer til å ytre mer på dette forumet, da jeg ikke lenger tilhører målgruppen. Vil bare takke for meg, å si at dere er en flott gjeng. Lykke til, håper dere får en så "god" opplevelse som mulig under om stendigheten. Og håper at dere møter et like flott sykehuspersonalet som jeg har gjort på St.Olav. Virkelig, her har vært forståelse og respekt hele veien. Fra første tåre til vi dro ut døra.

Lykke til, håper alt ordner seg for dere alle sammen! Takk for meg og tusen takk for all støtte og respekt!

Fortsetter under...

GRATULERER! mamma K !!!

Gleder meg til jeg og er ferdig!!

Du har vært en kjemperesurs på dette forumet og en god støtte for både meg og andre som trenger forståelse og følelsen av å ikke være alene!

Lykke til med den lille!

Klemmer fra meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...