Jikki - pjokken & småen Skrevet 20. februar 2009 #1 Skrevet 20. februar 2009 Jeg trenger noen klær etterhvert nå som jeg vokser i fronten, men har ikke peiling på HVOR i alle dager de selger mammaklær! Vet om en mammabutikk under Smørsbroen og på Berstadhuset på H&M. Men hvilke andre butikker selger mammaklær?? Noen på Sartor?? Vestkanten?? Åsane?? Hvor??? Trenger hjelp her!
Arb.ledig husmor Skrevet 20. februar 2009 #2 Skrevet 20. februar 2009 Polarn o Pyret selge også mammaklær... Lindex og hm i Åsane selge også har eg hørt...
*toppris* Skrevet 20. februar 2009 #3 Skrevet 20. februar 2009 har noe på vestkanten på hm de, men utvalget er 10 ganger bedre i åsane:) var innom der idag:) måtte bare titte litt:) hehe... ellers så ligger det en mammabutikk i sentrum som jeg vet om.. under den lille broen ovenfor hm, husker ikke hva den heter, men du kan jo søke på nettet.... ja på hm i sentrum har de også klær:) polarn o pyret er også i sentrum:)
*toppris* Skrevet 20. februar 2009 #4 Skrevet 20. februar 2009 såg nå du nevnte den mammabutikken ja:) har du prøvd å søke på gulesider? mammaklær bergen etc?
Jikki - pjokken & småen Skrevet 20. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 20. februar 2009 Takk for tips om Åsane, da skal jeg ta en tur der en av dagene:) Har søkt på nettet, men er så forrvirrende, og ingen skikkelig info om hvilke butikker i byn som fører mammaklær. Åsane er på heeeelt andre siden av byn enn den jeg befinner meg på, så hadde håpet på at det var noe mer på den andre siden av byn. Liker ikke handle på nett akkurat når det gjelder mammaklær, for syns det kan være greit å prøve klærene før jeg kjøper dem... Jaja, utvalget av mammaklær har ikke akkurat blitt bedre siden sist nei, he he he... Det blir vel en jakt på klær denne gangen også
mamma til 2 gutter:)) Skrevet 21. februar 2009 #6 Skrevet 21. februar 2009 Bak politi stasjonen i sentrum skal det vist være en. Men litt dyrt har jeg hørt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå