Anonym bruker Skrevet 20. februar 2009 #1 Skrevet 20. februar 2009 har aldri brodert på quiltet vev av polyester og bomull med polyesterfyll før. Hvordan skal d se ut bakpå? skal jeg brodere helt gjennom? Angrer litt på at jeg kjøpte det siden jeg har så lite erfaring med brodering, men måtte bare prøve siden det var så fint
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2009 #2 Skrevet 20. februar 2009 Det lurer jeg på også. Jeg turte ikke kjøpe det selv om jeg har brodert en del.
Pompel - Fikk jenta si 10.03 Skrevet 23. februar 2009 #3 Skrevet 23. februar 2009 Jeg kjøpte også ett sånn teppe en gang, og mitt broderi kom gjennom noen steder på baksiden... Men så tenker jeg; hvem skal se baksiden?? Og om det blir virkelig ille, syr jeg på en bakside i fleece eller krepp sengetøy fra ett gammelt sengesett ;-) Så jeg har slått meg til ro med at 'bare' fremsiden blir fin... Men det er godt mulig det går an å få begge sider fine, men ikke med min broderiteknikk *lol*
skulle så ønske... Skrevet 9. april 2009 #4 Skrevet 9. april 2009 Hei. Jeg har brodert to av disse teppene. et hvor jeg sydde gjennom og et hvor jeg ikke sydde gjennom. Det er jo ingen som ser bak, men på det der jeg sydde gjennom laget jeg et bakstykke. litt fordi det ikke skulle bli fort skittent når det lå på gulvet. Måtte gjøre det for hånd for å få det pent. En pirkete jobb, men det ble bra. Når det gjelder broderingen, er det jo lettere å sy gjennom. lettere å feste trådene og. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå