natalina Skrevet 20. februar 2009 #1 Skrevet 20. februar 2009 Er sliten jeg og sover samtidig med lillen på formiddagen....hadde velat ha litt "egen" tid da og lest eller slappet av, men må liksom få den lille luren da , ellers så er jeg helt gåen ved 17-tiden.....Huff! MEN..det jeg egentlig burde gjøre er å rydde her hjemme, men det orker jeg ikke på dagen. Det er helt momba her føler jeg =0( Det må jeg og samboeren min ordne når hun lille har lagt seg for natten. Er det flere som har der sånn som meg?
Sunnybeach4gull :) Skrevet 20. februar 2009 #2 Skrevet 20. februar 2009 Husarbeid, trene eller studere å gjør innleveringa ;-) Sove gjør æ på natta :-) Men så får æ ikke til å sove på dagen om æ ville engang heller :-/ Æ skjønne svært godt at du e sliten! Å du må ikke ha dåli samvittighet for d! Huse trenge ikke være shina hele tia å d e mye viktigere at du får hvilt dæ når babyen sover. Håpe ting blir bedre for dæ etterhvert! D e ikke godt å være sliten :-( Enn om du klare trene litt? D gir mer energi :-)
Marsipan❤grisen Skrevet 20. februar 2009 #3 Skrevet 20. februar 2009 Jeg sover, sitter ved dataen eller vasker klær. Alt etter behovet :-) Ista startet jeg ved dataen, men fant fort ut at jeg var litt trøtt, så da sov la jeg meg på sofaen for å sove. Ble en time god og deilig søvn.
HAPPY MOM<3<3<3 Skrevet 20. februar 2009 #4 Skrevet 20. februar 2009 Jeg sover!!! Ihvertfall når han sover den første luren sin,når han sover de andre gjør jeg litt husarbeid,ser på tv, pc, lager middag. Er egentlig ganske sløv når jeg går hjemme, har all verdens med tid og alt kan utsettes til i morgen liksom. Er mye mer effektiv når jeg jobber da tia å gjøre ting på er mye mer begrenset...
Qvinde Skrevet 20. februar 2009 #5 Skrevet 20. februar 2009 Skriver (roman eller skuespill som jeg jobber med), leser, gjør husarbeid, har kjærestetid;-), eller bare slapper av. Etterhvert som gutten min blir større (han er bare 4 uker nå) så blir det vel trening, arbeid med billedkunst, teater (dra å se på, eller spille selv), sangøvinger, og andre jobb- og fritidsaktiviteter... Som de sier over her så kan du jo ikke ha dårlig samvittighet for at du er sliten. Jeg var helt gåen de første to ukene, og da sov jeg nesten hele tiden. Hvor gammel ditt barn er vet jeg ikke, men det går seg jo til etterhvert:-)
Precious Cargo Skrevet 20. februar 2009 #6 Skrevet 20. februar 2009 Rydder, dusjer, vasker klær (tar liksom aldri slutt...), er på nett, leser avisa eller spiser... Har en pjokk som hater å ligge alene, så alt som krever mer enn en hånd må gjøres mens han sover...
Tjukkemagen *m/jente 1.mai* Skrevet 20. februar 2009 #7 Skrevet 20. februar 2009 Sove om dagen? Skulle ønske jeg hadde en baby som gjorde DET jeg. Han sover 2 x 30 min på dagtid. Men sover fra 18.30 til 06.30 så han får vel kanskje nok søvn?
rikedaspike Skrevet 20. februar 2009 #8 Skrevet 20. februar 2009 Samme her - det er ikke mye en for gjort i løpet av 30 min. ....
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 20. februar 2009 #9 Skrevet 20. februar 2009 Husarbeid, spiser mat, ser TV, sitter på nett.. Sjeldent jeg sover, klarer liksom ikke å bruke tiden min på det, selv om jeg ofte er trett.
Laybik Skrevet 20. februar 2009 #10 Skrevet 20. februar 2009 Er det bare jeg som går tur med babyen min når hun sover?
Gjest Skrevet 20. februar 2009 #11 Skrevet 20. februar 2009 Sover, sitter på dataen, vasker klær eller rydder. Men sover ofte når han tar første luren for han våkner så grønnj.... tidlig på morgenen at hvis jeg skal komme meg gjennom dagen og kvelden så må jeg ta meg inn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå