Gå til innhold

Nytt sv.skap med mye ro/sengeleie og barn fra før

Værinne

Anbefalte innlegg

Vi mistet vår lille datter i uke 23+0 (4. des. 08). Hun var ikke moden nok til å ta fatt på livet så tidlig..... Vi har en sønn på ca. 2 år (fødte han 36+6) og ønsket om et nytt barn er stort. Etter vurderinger av leger, så skal jeg bli stroppet igjen ved et event. senere sv.skap hvis livmorhalsen min viser seg å være kortere enn normalt i uke 12. Betyr dette da automatisk sykemeldig og mye ro/sengeleie? Hvordan har dere taklet dette når dere har barn fra før? mange tanker i hodet mitt fortida...

Fortsetter under...

Jeg venter nr 3 i mai, og har to gutter fra før. 3 og 7 år.

Jeg har ligget/tatt d m ro i alle mine sv.skap, pga premature rier og svak/kort livmorhals. Fødte 35+5 og ca 38.

Klart det er en større utfordring å ligge når man har små barn fra før, men man får bruke fantasien og de rundt seg. M nr 2 ordnet vi m en praktikant som bodde hos oss de 3 siste mnd av sv.skapet, og nå har vi en aupair som bor her. Hun kan selvfølgelig ikke jobbe 24 t, men d går rundt på et vis. Må nok innrømme at det blir en del tv-titting på guttene. Tror ikke de tar skade av det for en periode.

Jeg har blitt s.meldt fra dag 1 i mine 2 siste sv.skap.

Lykke til!

Takker for svar. Jeg vet ikke hvor rolig det vil bli for min del, men jeg vil jo automatisk roe ned i et neste sv.skap (jeg skal få en vurdering i uke 12 som jeg forstod). Økonomien tillater ikke en praktikant el. au pair, men ikke dumt det når en har mulighet :) Har fått tips om at vi kanskje kan søke om hjemmehjelp fra kommunen.. Jeg har hatt så mange negative tanker ang. dette med å ta det så velidg rolig, men det blir kanskje ikke så ille som jeg først trodde. Ja, alle takler det meste for en periode, så det er også et moment å ha med seg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...