Gå til innhold

Noen ++Mars-April-Mai+++mammaer i Oslo/Akershus...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...som har tid og lyst til å møtes på dagtid?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Om en uke eller to så er jeg med på det! :) Når har du termin?!

Skrevet

Heisann! Så koselig! Termin er 26. april. Er sykemeldt og har masse tid..

Skrevet

Jeg har termin 29 april :) Er 50 % sykemeldt, men regner med jeg kommer til å trappe ned litt etter uke 32....

Har du vært med på BIM-treffene i oslo?

Skrevet

Nei, har ikke vært på noen treff. Tenker det kanskje er på tide, er bare det at det alltid er på ettermiddagen. Er sykemeldt 100% med bekkenløsning, og har laaangt å gå til t-banen. Bruker bil, men orker ikke kjøre nedi sentrum når det vrimler av folk. Pluss at det er så vanskelig å dra seg ut når min kjære endelig kommer hjem fra jobben :)

Skrevet

Hehe :) Er satt opp et treff for mai mammaer 2 mars... har slengt med med de...da jeg egentlig regner med at det blir mai baby på meg! Er riktig nok i sentrum, men ligger en parkeringsplass rett over gata :) Så enkelt å greit å komme seg dit...for oss som ikke orker kollektiv trafikken :) Sleng deg med...veldig koselig :)

Skrevet

Jeg har en date med svigers den dagen, så det passer en smule dårlig. Men dere har vel flere treff etter hvert?

Skrevet

Hei... har avtalt nytt treff 16 mars.. Er en del av de som er der som er sykemeldt...så burde jo absolutt ikke være noe problem å få til litt sosialisering på dagitd også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...