Jojo x3 Skrevet 20. februar 2009 #1 Skrevet 20. februar 2009 Har en venninne som lurer på om babyen hennes har KISS. Hva kjennetegner et barn som har dette? Og hva har ev. hjulpet ditt barn?
November nurk, i Desember Skrevet 20. februar 2009 #2 Skrevet 20. februar 2009 hei. Be henne lese på kiss-kidd.no Jeg fikk mye nytti ut av det.... Der står svar på det du lurer på. Ang hva som har hjulpet oss. får jeg vel så langt si ingen ting. Altså vi har vert 2 ganger hos manuellterapaut. (det skal ha effekt etter en behandling) og 5 ganger til fysioterapaut. ("forebyggende") Han er ikke fult så stiv. Men fortsatt VELDIG urolig. Lykke til
Dubros Skrevet 20. februar 2009 #3 Skrevet 20. februar 2009 FOr kjennetegn se på nettsiden det blir henvist til over. Viktig å si at ikke alt trenger å stemme. Det var mye jeg ikke kjente igjen på gutten min. Vi gikk første gang til man.terapeut da han var 3 mnd, og etter 3 behandlinger ble han erklært frisk. Da kunne vi amme rolig igjen og han sluttet med den konstante "survingen" dagen lang. Var fremdeles litt urolig etter dette og slet med søvnen. Holdt seg mye til hodet. Dro så til osteopat og det virker som det hjalp. Han sluttet å holde seg til hodet som om han hadde vondt der.Gradvis har søvnen også blitt bedre. Var perioder han bare sov 20 minutter av gangen. Dette var veldig kort fortalt, men manuellterapeut hjalp!!! Er hun i tvil barnet hennes har kiss, be henne kontakte en manuellterapeut som kan Kiss.
Jojo x3 Skrevet 20. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 20. februar 2009 Takk for tips om nettsiden, har gitt adr videre til venninnen min. Babyen hennes sover også veldig kort tid om gangen, er veldig urolig, tar seg til hodet og spenner seg utover.
Tulla08 Skrevet 21. februar 2009 #5 Skrevet 21. februar 2009 Høres tydelig ut som KISS... Vil også bare si at ikke alle symptomene på lista trenger å være der...
Tulla08 Skrevet 21. februar 2009 #6 Skrevet 21. februar 2009 Glemte å svare på hva som har hjulpet... Kiropraktor med spesialutdanning på barn og Osteopat har hjulpet her...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå