Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en venninne som lurer på om babyen hennes har KISS. Hva kjennetegner et barn som har dette? Og hva har ev. hjulpet ditt barn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei. Be henne lese på kiss-kidd.no

Jeg fikk mye nytti ut av det.... Der står svar på det du lurer på.

Ang hva som har hjulpet oss. får jeg vel så langt si ingen ting.

Altså vi har vert 2 ganger hos manuellterapaut. (det skal ha effekt etter en behandling) og 5 ganger til fysioterapaut. ("forebyggende")

Han er ikke fult så stiv. Men fortsatt VELDIG urolig.

Lykke til

Skrevet

FOr kjennetegn se på nettsiden det blir henvist til over. Viktig å si at ikke alt trenger å stemme. Det var mye jeg ikke kjente igjen på gutten min.

Vi gikk første gang til man.terapeut da han var 3 mnd, og etter 3 behandlinger ble han erklært frisk. Da kunne vi amme rolig igjen og han sluttet med den konstante "survingen" dagen lang. Var fremdeles litt urolig etter dette og slet med søvnen. Holdt seg mye til hodet. Dro så til osteopat og det virker som det hjalp. Han sluttet å holde seg til hodet som om han hadde vondt der.Gradvis har søvnen også blitt bedre. Var perioder han bare sov 20 minutter av gangen.

Dette var veldig kort fortalt, men manuellterapeut hjalp!!! Er hun i tvil barnet hennes har kiss, be henne kontakte en manuellterapeut som kan Kiss.

Skrevet

Takk for tips om nettsiden, har gitt adr videre til venninnen min. Babyen hennes sover også veldig kort tid om gangen, er veldig urolig, tar seg til hodet og spenner seg utover.

Skrevet

Høres tydelig ut som KISS... Vil også bare si at ikke alle symptomene på lista trenger å være der...

Skrevet

Glemte å svare på hva som har hjulpet... Kiropraktor med spesialutdanning på barn og Osteopat har hjulpet her...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...