NurseBe Skrevet 20. februar 2009 #1 Skrevet 20. februar 2009 Jeg begynte med metformin 1500 mg i døgnet i oktober, og jeg hadde eggløsning både i november og desember. Ganske så regelmessig var syklusen også..Men nå er kroppen min tilbake til den samme gamle...Ingen eggløsning i januar og det ser dårlig ut for februar også. Noen andre som har opplevd å ha tilsynelatende god effekt av metformin og så etter noen måneder så "stopper det helt opp igjen"? Hmmm..veldig irriterende..
Kværuline Skrevet 24. februar 2009 #2 Skrevet 24. februar 2009 Startet med metformin i begynnelsen av november og fikk TR på samme dagene både i desember og januar. Men nå virker det som det har tatt slutt:( Skulle hatt TR 1 februar, men venter fortsatt. har tatt test som var neg... Kjenner at jeg er veldig frustrert. Testet ikke EL i desember, men i januar. Klarte ikke finne den. er veldig irriterende og frustrerende ja.. :S
NurseBe Skrevet 25. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 25. februar 2009 Jeg skulle hatt TR 30.januar og venter fortsatt...Jeg har ikke testet EL i det hele tatt, men er allikevel sikker på at jeg hadde eggløsning i november og desember. Tror jeg skal ta kontakt med gynekologen min igjen og få satt i gang med en ny runde pergo...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå