Anonym bruker Skrevet 20. februar 2009 #1 Skrevet 20. februar 2009 Vi har så god leilighet der vi bor ganske stor og fin men hører hele tiden et familie med barn må ha hus med hage manen min vil det men jeg er litt treg og redd å flytte vi finner ikke noe heller fordi ingenting er bedre enn leiligheten vår som er nyoppusset men fin utsikt og boblebad men trapp til 3 etasje ikke så veldig bra da vi mangler ett til soverom hvis vi får en til barn så må vi flytte spørs det hvor dyrt det blir og hva med dere...
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2009 #2 Skrevet 20. februar 2009 Vi flyttet fra terrasseleilighet i 3. etasje til rekkehus da vi fikk barn. Ville bo på bakkeplan med utemuligheter/hage når barna vokser opp. Passet fint for oss!
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2009 #3 Skrevet 20. februar 2009 For noen passer det med hus, for andre ikke:-) Vi flyttet fra leilighet til hus, da vi ønsket bedre plass og liten hage. Men en skal være obs på at det er en del mer jobb med hus da hvis en er vant til leilighet:-)
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2009 #4 Skrevet 20. februar 2009 vi bor i rekkehus. veldig greit.. men det er ikke et must for meg... går veldig greit å bo i leilighet og vil jeg tro. har aldri bodd i det selv....
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2009 #5 Skrevet 20. februar 2009 Vi bor i et hus med 3 soverom,har 2 barn. Flere mål tomt,så har gode lekemuligheter ute. Skulle gjerne hatt et større hus,men har ingen planer om flere barn,så derfor blir vi boende. Huset er ikke så stort,og veldig gammelt. Det er jo absolutt en fordel med hage,men jeg ser ingen problemer med å bo i en fin leilighet heller. Særlig hvis dere allikevel ikke finner noe med samme/bedre standard enn dere allerede har.
Snart 3 vakre prinsesser Skrevet 20. februar 2009 #6 Skrevet 20. februar 2009 Bor i enebolig men det er ikke noe must. Har en handyman som liker pusse opp fikse og ordne. Hadde jeg ikke hatt det ville jeg heller bodd i leilighet.
06,07 og spire nr 3 i 2010 Skrevet 22. februar 2009 #7 Skrevet 22. februar 2009 Det er ikke et must at en må bo i et hus med stor hage. Det er jo litt opp til hver enkelt hvordan dem ønsker å bo. Men min drøm var hus med hage og stakitt gjære:) lekehytte, sandkasse,disse og trampoline til ungene i hagen og epletre.hehe. og ikke minst koselige hagemøbler. Så derfor solgte vi en stor leilighet i byen og bygget oss hus litt utenfor byn med ganske stor hage. Jeg ønsker 3 barn og følte leiligheten ble trang selv med 3 soverom, nå har vi 4 soverom og får plass til 3 barn og en stor hund:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå