Bettan81 Skrevet 20. februar 2009 #1 Skrevet 20. februar 2009 Så i dag at snuppa har blitt skikkelig rød i hudfolden på halsen... ser ikke ut som at hun plages med det. Men hvordan hindre at det blir værre... ?
Gjest Skrevet 20. februar 2009 #2 Skrevet 20. februar 2009 Vask nøye og hold det tørt. Snuppa mi hyler som en stukken gris når jeg holder på der, men man må jo... Hvis hun ikke har sår, men bare er rød kan du ha potetmel i valkene for å holde det tørt. Er hun sår kan du smøre en sårsalve (inotyol f.eks)
Katsi Skrevet 20. februar 2009 #3 Skrevet 20. februar 2009 Jenta mi hadde også det. Prøvde talkum men det hjalp ikke. Så fikk jeg et råd om å ha på et tynt lag med sinksalve og vaske det bort med olje hver morgen/kveld og så ta på et nytt tynt lag. Ble bra på 2 dager.
Lillepusen-78 Skrevet 20. februar 2009 #4 Skrevet 20. februar 2009 Babyen min hadde også en sånn sår stripe ved halsen. Vi vasket det rent og tok på A-crem et par ganger daglig, og det ble bra i løpet av et par dager....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå