Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ei venninne som holder på med det, de er kjempe fornøyde, og har lært en masse :)

LYKKE TIL :)

Skrevet

hva er pmt-o?

Gjest Trollbundet
Skrevet

Skulle ønske vi kunne få prøve dette jeg..:(((

Hvor lang tid gikk det fra dere søkte til dere fikk time??

Skrevet

Jeg la ut det innlegget her om PMT-O for en tid siden og er bare så utrolig glad for at flere har fått utløp fer dette.

Selv er jeg på sluttfasen av pmt-o men de startet i skolen for å veilede lærere til mitt barn.

Dette gjør meg veldig glad.

Lykke til masse, jeg er super fornøyd og det har forandret meg og hele hjemmesituasjon.

Skrevet

Det er et kjempebra opplegg,men det forutsetter at dere følger det hele tiden,uten å lempe for mye.

Vi har selv gjennomført PMT-O,og det har forandret både oss og gutten vår.Hjemmesituasjonen som tidligere kunne være et mareritt har nå blitt en drøm! Selvfølgelig har vi fortsatt våre feider,men de er ikke i nærheten av hva de engang var.

Dette er noe ALLE familier med atferdsproblemer burde fått tilbud om,for det er utrolig lett å låse seg fast i oppdragelsen. PMT-O lærer oss å tenke annerledes,bli mere tolerante,se muligheter og det å se barnet bak atferden,og ikke kun å fokusere på det de ikke skal gjøre.

Og til dere som er i tvil: SØK!!!! Det kan brukes i alle mellommenneskelige interaksjoner,ikke bare i forbindelse med ADHD.

Jeg anbefaler det på det varmeste =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...