blondie30 Skrevet 20. februar 2009 #2 Skrevet 20. februar 2009 Har ei venninne som holder på med det, de er kjempe fornøyde, og har lært en masse LYKKE TIL
Gjest Trollbundet Skrevet 21. februar 2009 #4 Skrevet 21. februar 2009 Skulle ønske vi kunne få prøve dette jeg..(( Hvor lang tid gikk det fra dere søkte til dere fikk time??
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2009 #5 Skrevet 21. februar 2009 Jeg la ut det innlegget her om PMT-O for en tid siden og er bare så utrolig glad for at flere har fått utløp fer dette. Selv er jeg på sluttfasen av pmt-o men de startet i skolen for å veilede lærere til mitt barn. Dette gjør meg veldig glad. Lykke til masse, jeg er super fornøyd og det har forandret meg og hele hjemmesituasjon.
esmase Skrevet 21. februar 2009 #6 Skrevet 21. februar 2009 Det er et kjempebra opplegg,men det forutsetter at dere følger det hele tiden,uten å lempe for mye. Vi har selv gjennomført PMT-O,og det har forandret både oss og gutten vår.Hjemmesituasjonen som tidligere kunne være et mareritt har nå blitt en drøm! Selvfølgelig har vi fortsatt våre feider,men de er ikke i nærheten av hva de engang var. Dette er noe ALLE familier med atferdsproblemer burde fått tilbud om,for det er utrolig lett å låse seg fast i oppdragelsen. PMT-O lærer oss å tenke annerledes,bli mere tolerante,se muligheter og det å se barnet bak atferden,og ikke kun å fokusere på det de ikke skal gjøre. Og til dere som er i tvil: SØK!!!! Det kan brukes i alle mellommenneskelige interaksjoner,ikke bare i forbindelse med ADHD. Jeg anbefaler det på det varmeste =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå