LykkeligSomMamma Skrevet 20. februar 2009 #1 Skrevet 20. februar 2009 Ringte til Nordica og de sa det var to pene egg til oss der. Så begge fra i går har klart seg til i dag. Dette er bare sååå stort og jeg tør nesten ikke tro det. Er nesten sikker på at de snakker om feil pasient, enda de slo meg opp på dataen og alt. Så jeg ringte opp igjen og spurte om hun var helt sikker og det sa hun at hun var for hun så embryologen med papirene mine i hånda. Tør jeg tro det? Med to avbrutte bak oss var jeg sikker på at dette ikke ville gå og at det ble Spania neste, men jamen kommer vi litt lenger denne gangen. Og bare det blir innsetting skal jeg klare flere forsøk i Danmark, det er bare det å vite at vi er "normale". Hurra! Takk for all oppmuntring fra dere her
lillebie på`n igjen Skrevet 20. februar 2009 #5 Skrevet 20. februar 2009 Så fantastisk bra CathyS ) er det i morgen du skal sette inn?
kruttønna Skrevet 20. februar 2009 #6 Skrevet 20. februar 2009 Det var jenta si med to gullegg det!! Lykke til med egginnsetting.
Hvite due Skrevet 20. februar 2009 #7 Skrevet 20. februar 2009 såååå fantastiskt kjekt:-) Dette var vel unt!!!! Lykke til!!!!
bobbygirl♥♥m/tvillinggutter Skrevet 20. februar 2009 #8 Skrevet 20. februar 2009 For en herlig nyhet!!! Gratulerer så mye og lykke til som ruger!!!!
Pysekatten med 2 i magen:) Skrevet 20. februar 2009 #10 Skrevet 20. februar 2009 Åh dette var deilige nyheter. Masse lykke til med innsetting. Det er jo så deilig bare det å få en reell sjanse til å bli gravid. Blir spennende å følge med på fortsettelsen. Gratulerer med to flotte egg:-))))))
finetine Skrevet 20. februar 2009 #11 Skrevet 20. februar 2009 Å for en herlig nyhet:o)!!!!! Gratulerer så mye:o)!! Nå er det virkelig gode sjanser for å lykkes.............. Lykke til med innsetting imorgen da! klem
LykkeligSomMamma Skrevet 20. februar 2009 Forfatter #12 Skrevet 20. februar 2009 ruger nå på to pene egg hjulpet litt på vei med assisted hatching. Hurra!
Kine71 Skrevet 21. februar 2009 #13 Skrevet 21. februar 2009 Så flott:0) gratulerer. Masse lykke til med rugingen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå