snellapella Skrevet 20. februar 2009 #1 Skrevet 20. februar 2009 Imre Kornelius, og inni magen er det ei jente! Så nå må vi finne navn! Noen som har forslag? Skal bruke Simonie som mellomnavn (bestemot het det til mellomnavn). Har disse til nå: Alma, Alva, Ylva, Irja, Iben...
Lene J Skrevet 20. februar 2009 #2 Skrevet 20. februar 2009 Imre Kornelius var kjempe fint. Bruker dere begge navna til daglig? Iben synes jeg det beste forslaget du har. Andre forslag: Eve Luna Frida Tyra Guro Bera Aurora Nelle/Nille Cilla Silje Fay Anea LINEA IRMA IRMELIN Ofelia Elsa Ella Elli Medea MIRA-mitt nr 1. forslag.
MirandaC Skrevet 20. februar 2009 #3 Skrevet 20. februar 2009 Imre Kornelius var da veldig spesielt da, så jenta bør få et litt spesielt navn hun også ;P Ikke Imre Kornelius og Nora Emilie lixom ;p Skal det være Simonie som mellomnavn, eller Simone? Tenkte kanskje du skrev feil. Har ikke hørt det før, skjønner du Av jentenavnene du har satt opp liker jeg kun Alma! Det er ganske søtt, men kunne ikke brukt det selv. Cilla Simonie Tilla Simonie Tilda Simonie Mira Simonie Mira synes jeg er pent, men blir kanskje litt hundeaktig? Tror det kommer til å bli mer populært nå, det ligger på 63.plass i Sverige, over ''Mest brukte jentenavn 2008'.
MirandaC Skrevet 20. februar 2009 #4 Skrevet 20. februar 2009 Og Alma Simonie, selvfølgelig ;-) Cilla Simonie ble litt mye -s. Siden c- uttales jo -s -..
snellapella Skrevet 20. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 20. februar 2009 Bruker Imre, men noen ganger begge. HAn selv presenterer seg med begge navna. Simonie ja, det sto ikke på noe navneliste, men det er det ho bestemor hadde til mellomnavn..
Mamma&snuppa&spiren Skrevet 21. februar 2009 #7 Skrevet 21. februar 2009 Alma, Alva og Ylva er kjempefine Aida Ada Mina Nora Erica Alice Una Anine
prysseluskan Skrevet 21. februar 2009 #8 Skrevet 21. februar 2009 Topp tre: Iben Simonie Alva Simonie Alma Simonie Andre forslag: Ella Simonie Eili Simonie Aila Simonie Una Simonie
Erymax Skrevet 22. februar 2009 #9 Skrevet 22. februar 2009 Så navnet Ava i et innlegg her.Hva med Ava Simonie?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå