Gå til innhold

Hvordan gjør dere det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir helt frustrert av innføring av måltider, og lurer på hvordan jeg skal få det til å gå i hop. Føler jeg bare må sitte hjemme og følge desperat med på klokka slik at han får i seg mat til rette tider...

Problemet mitt er at jeg nå har bestemt meg for å ta opp treningen igjen (ikke et problem i seg selv), men fra jeg går hjemmefra (etter at han har fått frokost) og til jeg kommer i gang på treningen, så er det steike meg tid for ny omgang mat... Og trening på kvelden kan i perioder være vanskelig så lenge pappaen jobber i Nordsjøen. Går det an å kun amme til barnet er ca 14? Det hadde løst logistikken.

Hva jeg vil med dette innlegget, spør du? Ingenting, bortsett fra å foreslå at SATS bør ha døgnåpen barnepass, og hyle ut at NÅ MÅ VI FÅ EN BIL TIL!!!!

Og så hadde det vært fint med noen ord fra dere om hvordan dere løste dette (gjerne noen oppmuntrende ord om at "så så, det går så greit så")

Videoannonse
Annonse
Skrevet

14 år!!!!!! Det hadde løst alle mine problemer :) Mulig det ikke er en god løsning...

Skrevet

14 år hvis jeg forsto deg rett, hihi! :-) Mat tar tid! Jeg har en på 4 år, og mat tar fremdeles mye tid! Av og til synes jeg ikke jeg gjør noe annet en å fore ungene, og tenke på neste måltid. Det blir bedre etterhvert da, men jeg forstår hva du mener!!

Skrevet

Begynne å trene? Kan det være noen - vår allmektige herre feks - prøver å fortelle deg at du ikke skal begynne å trene?

Bill mrk - misunnelig på motivasjonen din

Skrevet

For det første, FF, så aner jeg ikke hvem vår allmektige herre er, og for det andre så skal du være med, hadde jeg tenkt ;) Helsikken heller, kroppen min ser jo ut som et helvete!! Tenkte kanskje bunaden skulle passe til mai. Ja ja, håpet er lysegrønt sa visstnok Alexander Kielland.

Skrevet

Jeg har ikke så mye hjelp å bidra med siden jeg ikke har begynt å slite med grøt enda. Jeg måtte bare kommentere at du er tøff som tør å levere barnet ditt til de fjortisene på SATS. Jeg tror jeg tør det når han runder 10 år.

Skrevet

På vårt senter er det heldigvis bare voksne damer med egne barn, så satser på at det går bra :)

Skrevet

Den allmektige herre er han som ga deg en nydelig sprettrumpe og smittende latter - og som dermed gjør trening helt overflødig for deg!

(Og NEI jeg skal ikke trene. )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...