A og G Skrevet 20. februar 2009 #1 Skrevet 20. februar 2009 Jeg MÅ på apoteket i dag, men bilen har streika, jeg er ikke innenfor der hvor bussen går og det er 15 minus i dag. Jenta er 7 mnd og det er 1-1,5 timers tur å gå. Ville dere gjort det? Kunne jo lagt teppe delvis forran åpninga på vogna sånn at det ble lunere (ja jeg vet man ikke skal, men passer jo på at ikke hun får for lite luft!) Kunne tatt taxi men har ikke råd så da må jeg låne..
Elsker jenta si<3 Skrevet 20. februar 2009 #2 Skrevet 20. februar 2009 Jeg ville ikke gjort det..Er det ikke mulighet for at moren,faren din eller en venninne gjort ærendet for deg da?
Elsker jenta si<3 Skrevet 20. februar 2009 #3 Skrevet 20. februar 2009 Du kan jo eventuelt ringe helsestasjonen å spørre om råd.
Kanutten & småen + Lucia Skrevet 20. februar 2009 #4 Skrevet 20. februar 2009 Kommer jo ann på hvordan været er ellers syns jeg. Om det er sol og ikke vind, så trenger det jo ikke være så kaldt. Om om ho sitter godt innpakka med isolasjon i baken også... Men mener du at det er 1,5t hver vei og dere da blir ute i 3t så syns jeg det er litt lenge.
Mjølkekua Skrevet 20. februar 2009 #5 Skrevet 20. februar 2009 Tror ikke jeg ville gjort det. Det er den kalde luften som man skal forsøke å unngå, og som kan føre til problemer for barnet (husker ikke hva det heter men barnet får problemer med å puste - er det krupp tro?). Synes også du skal ringe helsestasjon om råd, eller få en du kjenner til å hjelpe deg :-) Håper det ordner seg..
Gla`jenta&lilleSophie Skrevet 20. februar 2009 #6 Skrevet 20. februar 2009 Jeg ville ha gjort det - hvis det er 1 - 1,5 time til sammen. Tror heller ikke det vil skade babyen din. Min baby har vært ute i kaldere temperaturer enn det, til og med med helsesøsters og barneleges velsignelse;) Legg et lammeskinn i bunn av vogna om du har, kle på passe med klær - oppi posen og med et teppe foran åpningen. "Luft" litt innimellom. Jeg vet at å si dette her som å banne i kirka, men det er nå min mening:)
Mor Løvehjerte Skrevet 20. februar 2009 #7 Skrevet 20. februar 2009 Plan B: Taxi?? Hvis du har råd selvfølgelig! : )
Mor Løvehjerte Skrevet 20. februar 2009 #8 Skrevet 20. februar 2009 Unnskyld, nå ser jeg at det har du skrevet at du ikke har råd til. : ( Isj! vanskelig problemstilling.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå