Anonym bruker Skrevet 19. februar 2009 #1 Skrevet 19. februar 2009 Kommer ikke på noen annen årsak til at jeg er svimmel. Var ider igår og er fortsatt svimmel. Noen som vet? Knakk opp nakke og rygglåsninger.
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2009 #2 Skrevet 19. februar 2009 Jeg ble svimmel etter å ha vært hos kiropraktoren,og det var visst pga økt blodtilførsel til hodet. Han knakk opp nakke og rygg. Men er du bekymret,og at det ikke gir seg så ville jeg ringt og spurt.
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2009 #3 Skrevet 20. februar 2009 Ja det er en helt normal reaksjon på slik behandling. Du kan også oppleve å bli kvalm, trøtt, hodepine.. Det du skal være obs på er om du visner bort eller opplever smerter ut i armer eller bein. Området rundt nakken er meget følsom for behandling, og det er veldig normalt å få en raksjon i etterkant. Det er mye nerver og systemer som påvirkes ved en manipulasjon i nakken. Men det skal jo ikke vare evig da, så jeg ville gitt det et par dager, også tatt kontakt igjen hvis det ikke går over.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå