Anonym bruker Skrevet 19. februar 2009 #1 Skrevet 19. februar 2009 nå skal jeg få ordnet de to potetsekkene jeg har av bryster,etter amming...men er usikker på størrelse...jeg er 158 høy, 47 kg..bruker nå 70a..(krympet etter ammestopp:()...lurer litt på full b eller nederst på c...hva synes dere? vil ikke at det skal være alt for synlig at de er operert! helst noe litt naturlig..
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2009 #2 Skrevet 21. februar 2009 Hei! Tenker på det samme. Er 1.61 selv og 47kg og 70a. også krympet etter amming:-( Men er jo litt ekkelt med et sånt inngrep og det kan jo lekke osv:( Dyrt er det og... Hva syns mannen din da? Jeg plages veldig av mine små, fori de er så utrolig små...
Klippskare Skrevet 21. februar 2009 #3 Skrevet 21. februar 2009 Hei. Jeg var en 70 a, opererte inn 260 eller var det 280 gram, og har nå en liten 75c, er kjempe fornøyd og det ser helt naturlig ut =) Bare å hoppe i det om du har lyst, jeg har aldri angret.. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2009 #4 Skrevet 22. februar 2009 Ja,det skal jeg. Men har egentlig ikke så lyst å fortelle foreldrene mine det....
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2009 #5 Skrevet 22. februar 2009 takk for svar! redd for å få mye kjeft her nå..hehe men jeg vil jo ikke ta det for å få mer oppmerksomhet, mer for min egen del...lei av at kjoler og topper ikke passer pga puppene, eller å måtte bruke innlegg for å i det hele tatt få noen kløft. samboeren min er vel ikke heeelt fornøyd, men greit så lenge jeg bruker mine egne penger..dessuten tror jeg ikke han ville sagt at jeg BØR ta silikon...så dum er han ikke! hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå