Gå til innhold

Sommerbarn i Kongsberg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Takk for i går! Det var veldig koselig. Godt å prate med noen andre en han her hjemme om babyen og alt mulig annet :)

For dere som ikke kom kan jeg fortelle at vi var fire stykker, ingen som kjente hverandre fra før. Vi hadde termin fra mai til juli.

Vi snakka om å møtes ca hver tredje uke nå i første omgang. Det var veldig greit å møtes på Pi, så satser på det neste gang også. Mandag og torsdag var de to dagene alle kunne, så da forslår jeg neste treff mandag 9.mars kl.19.00 (Vi snakka om den torsdagen, men da kan ikke jeg så håper det er greit at vi tar mandag isteden.)

Gleder meg til å treffe dere andre også!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bra med nytt treff. Jeg klarte å glemme hele greia sist. Melder meg på til den 9. mars.

Skrevet

Jeg er klar for treff 9 mars :D

Skrevet

Hei :-)

Takk for sist, det var kjempe koselig!

Jeg er med den 9.

Skrevet

Jeg har september baby i magen, og siden jeg liker å tviholde på sommeren så lenge som mulig kanskje jeg skal hive meg på treffet deres neste gang? :)

Skrevet

Jeg kommer også, fikk såvidt bare sagt hei sist og ser frem til å bli bedre kjent med dere! Vi ses:)

Skrevet

Hei!

Jeg var på treff nå på tirsdag for vinter/vår babyene og lovte at jeg skulle legge ut beskjed om nytt treff tirsdag 10/3. Mange som møtte hadde termin i mai/juni, så jeg foreslår at vi heller møter opp på dette treffet. Kongsberg er jo ikke så stor by, og jo flere jo hyggeligere:-)

Selv er jeg en smule høygravid, men møter gjerne opp om formen tillater det (og om babyen fortsatt er i magen).

Skrevet

Hei!

Jeg fikk høre om dette treffet via ei venninne, og vil veldig gjerne være med :) Har termin 23.august, og har ei datter på 7 mnd fra før :)

Gleder meg til å møte dere! Vi sees :)

Skrevet

Hei!!

Dette hørtes koslig ut, jeg vil gjerne hvere med! :)

Har termin i juli, har også et barn på 3 år fra før!

Gleder meg til å treffe dere!

Skrevet

Dette hørtes veldig koselig ut!!

Jeg har termin i juli og har 2 barn fra før..

Skal se om jeg ikke får til å bli med!

Skrevet

jeg kan desverre ikke likevel, glemte jeg hadde personal møte den kvelden!!

kos dere så sees vi på neste treff!!!

Skrevet

Hei

Mulig jeg dukker opp jeg også. Har termin 3 mai og har en jente på 3 1/2 år fra før:)

Skrevet

Hei. Jeg har tenkt å komme. Har termin i juli. Har en sønn på 4 år fra før. Bor på Notodden, men her er d lite slike treff nå.

Skrevet

Hei:)

Jeg kommer gjerne:) Har to barn fra før og venter nå igjen i midten av mai..

Skrevet

Heisann! Er dette kun for sommerbabyene? Jeg har termin i april...

Skrevet

Jeg kommer også om jeg får det til...Har termin 2 juni :D

Skrevet

Tenkte bare å svinge innom å ønske dere et hyggelig treff i kveld! Jeg får desverre ikke vært med denne gangen heller, men håper å få møte dere etterhvert!

Termin 31. mai

Skrevet

Til anonym

du er så klart hjertlig velkommen på treff selvom du har termin i april!!

mener nå jeg da :D

Skrevet

hei,

Jag kommer jag med, har termin i april. Men blir litt sen, ca 19.20

Lina

Skrevet

hei igen,

blir tyvärr tvungen å ändra om planerna för kvelden =(. Men hoper dere tar beslut om ny treff snart så kommer jag gjerne med!

Lina

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...