Gå til innhold

stikker i magen!!! TRENGER BEROLIGELSE!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

satte inn to egg på fredagen og er da altså på rugedag 7 idag....

skal teste om en uke og nå tror jeg at jeg snart bikker over...

kjenner etter hele tiden og merker vondter både her og der.. ikke veldig vondt, men ubehagelig og nok til at jeg blir redd...

er som om jeg har en halvoppblåst ballong i magen for magen er litt "hul" om dere skjønner....

det stikker litt i magen, langt nede... og på sidene som om noen sitter inni der med nål...

er opppblåst og øm i magen og nå er jeg egentlig bare kjemperedd for at dette blir det bare ikke no av......

noen som kan berolige meg litt??? noen som har det på samme måten eller kjenner seg igjen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjente masse kraftige stikk i magen da jeg var gravid....

Tipper du enten er gravid eller har bivirkninger av hormonene? Hvis man ikke har lykkes med innsett så kjenner man vel ikke det på den måten?

Håper du har lykkes og at det er tidlige svangerskapssymptomer!

Skrevet

Heisan!

Det du kjenner er helt normalt. Kroppen har vært gjennom mye, med hormonbehandling og uttak, og det kan i ettertid gi både oppblåsthet, murringer og småvondter. I tillegg så kan noen av disse tingene være svangerskapstegn - det er det som gjør det vanskelig, resultatene av behandlingen, menssymptomer og graviditetssymptomer har mye til felles.

Du må bare prøve å roe ned, og prøve å ikke være redd. La kroppen din gjøre jobben, det er ikke noe du kan gjøre fra eller til, og det du føler kan være tegn på alt eller ingenting.

Lykke til!

Skrevet

trenger mer bekreftelse jeg nå!

for i natt hadde jeg skikkelig vondt lenge!

sånn eggløsningsvondt... nederst i magen....

og i dag tidlig følte jeg ingenting når jeg våknet.. bare helt tom....

og nå er jeg øm øverst imagen!

ER DET MULIG DETTE HER DA?!?!?!?!?!

Fy #¤&%#/ jenter!!! Hvor urettferdig er det vel ikke at vi må igjennom dette her!!!!!

har lyst til å gå inn på abort forumet og kjefte dem huden fulll!!! Men det hjelper jo ingenting.....

Eller Hvem er faren-forumet....

DRIT NÅ I HVEM SOM ER FAREN DA!! DU ER GRAVID DITT HELVETES SKINN! VÆR TAKKNEMLIG FOR DET I DET MINSTE!!

nei uff..... er frynsete i nervene her ja.....

Skrevet

Hei.Jeg er på rugedag 3 og føler d akkurat som deg.Men d kommmer og går til meg.Har fått hørt at d er normalt.D er livmora som strekker seg. I dag har jeg en elendig dag. Har ingen egg til overs,så dette må bare gå. Hvor har du blitt behandlet da?

Skrevet

jeg hører til på Hausken i Haugesund.

mulig den strekker seg, men de andre dagene har jeg merket enn "hulrom".....

og nå merker jeg ingenitng...

nei gud bedre.. jeg vet virkelig ikke jeg nå....

Skrevet

Heia.

Det du skriver er nøyaktig det jeg hadde. Jeg tok kontakt med legevakten som videresendte meg til sykehuset. Der fikk jeg en grundig forklaring på at dette var normalt. Smerter nederst kommer av at livmoren strekker seg. :)

Jeg syntes dette var veldig ubehagelig, men det var helt normalt. Og på ultalyden så alt helt perfekt ut :)

Legg deg litt på sofan å prøve å slappe av, så går dette nok bare bra :)

Krysser alt for deg :D

*klem*

Skrevet

Haha, for et bra utbrudd!! Jeg stiller meg 100% bak deg! Kunne vært jeg som skrev det!

Lykke til:)

Skrevet

Gjør meg ikke noe at det stikker liksom... overlever dette.

er nesten koselig å kjenne at det skjer noe nedi der.

men det som gjør meg gal og usikker er jo at jeg vet ikke om det SKAL være sånn.....

er det barn inni her eller mensen på vei liksom......

MEn takk for krysser og alt::D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...