Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får bare ikke Marie ut av hodet.Synes det er så knall fint. Problemet er at kusina hennes heter Maria og har samme etternavn som oss.Hun er forøvrig også nærmeste nabo, men riktig nok 7¨år eldre. Blir det bare kaos med postmann, besteforeldre osv. Har to jenter fra før som ikke har dobbeltnavn, derfor vil jeg gjerne bare ha ett navn på den lille prinsessa i magen også.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Marie er pent, men liker Maria bedre selv da ;)

Synes kanskje Marie er litt gammelt, men samtidig ikke som Kari, Bjørg, Gerd osv :)

Hva med Marielle?

Synes ikke det gjør noe at kusina heter Maria :)

Både Marie og Maria er veldig mye brukt da, men liker dere det navnet, så bruk da ;-)

Skrevet

hmm. Synes personlig at Marie er dørgende kjedelig, men er dette et navn du liker godt så syns jeg du skal ta det, selv om du gir postmannen et problem.

Mariell er jo et alternativ?

Skrevet

takk! synes det passer så godt til søskene Jenny og Eline

Skrevet

Ja, det har du helt rett i. Jenny, Eline og Marie høres ut som søsken. hehe.Og hvis det er slike navn du liker, så syns jeg du skal holde deg til det. Jenny, Eline og Mariell hadde ikke den samme sjvongen;)

Ta Marie du, så får postmannen prøve å holde tunga rett i munnen når han skal levere posten. hehe. Det er vel uansett noen år til Marie får brev adressert til seg selv, eller?

Skrevet

Jenny, Eline og Marie passer perfekt! ;-)

Synes ikke Jenny, Eline og Marielle var så verst heller da, men Marie passet best! :)

Skrevet

Marie er kjempefint!! Maria vil nok bli en stolt kusine som får noen oppkalt etter seg ;-)

Skrevet

Marie er nydelig og passer godt til søstrene =) Jeg tenker at jeg ville tatt det siden det blir syv år mellom kusinene - de blir vel ikke akkurat nærmeste lekekamerater. Postmannen får lese tydelig :P

Mariell synes jeg er kustygt.

Skrevet

Hei !

Jeg synes Marie er kjempefint jeg !!! HAr en Marie selv (er kanksje inhabil da hehehe...) og i magen er det muligens en jente som kommer om ca 14 dager... Hun har ikke fått navn enda, men Jenny/ Jenni er et av alternativene vi vurderer.

Gå for det du tenker mest på du ! da blir du mest fornøyd ;-)

Lykke til !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...