Anonym bruker Skrevet 19. februar 2009 #1 Skrevet 19. februar 2009 Det er karneval i barnehagen i morgen og gutten min har hatt feber i går og i dag.Var helt fin i dagmårres,men i løpet av dagen har han hatt feber(rett før leggetid hadde han 39,8).Lurer så på om jeg skal la han gå på karneval i morgen hvis han er i fin form og ikke har feber når han våkner?Syns så synd om han hvis han ikke får være med.Hva hadde dere gjort?
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2009 #2 Skrevet 19. februar 2009 hadde ikke tatt han i barnehagen i morgen uansett.... regner med at han er 2 år? siden han da ikke har vært i barnehagen på noen dager så har han ikke så store forventninger til hva et karneval er. snuppa vet iallefall ikke hva det er hun skal i morgen.....
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2009 #3 Skrevet 20. februar 2009 De skal ha en feberfri dag før de sendes i bhg igjen. Er han slapp og sliten har han uansett ikke noe nytte av et karneval.
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2009 #4 Skrevet 20. februar 2009 gutten her på 2 1/2år skulle vært med på karneval ibarnehagen forrige fredag,men måtte bli hjemme..han hadde feber hele forrige uke..fra mandag til torsdag ettermiddag,men holdt han hjemme fredag også..enda han var i super form hele uka,men så lenge feberen lå på mellom 39,5 og 40,5 syns jeg det var greit å holde han hjemme.. heldigvis hadde vi ikke sagt at det var karneval i barnehagen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå