Gå til innhold

hadde dere sendt barnet i barnehagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hadde feber på osdag. ikke feber i dag, men survete og ikke i form. hadde dere sendt i barnehagen i morgen hvis formen virket bra?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg hadde sett ann hvordan barnet er i natt og i morgen tidlig. er formen fin og barnet er feberfritt hadde jeg sendt i barnehagen. men hvis barnet fortsatt er survete og slappt i morgen hadde jeg holdt barnet hjemme. er best for barnet det. og ikke minst for dem i barnehagen. hvis barnet ditt er sånn som mathias når han ikke er i form så er han veeeldig kontaktsøkende og trenger mye kos og sånn og da blir det litt mye for dem i barnehagen.. dem har jo tross alt flere og passe på også. kan liksom ikke gå å bære på en unge hele dagen.. er det jeg ville gjort da. men det er pga at mathias blir veldig redusert fort ved litt sykdom

Skrevet

takk for svar:) får nok bare se ann i natt og i morgen tidlig:) han er veldig sutrete og kontaktsøkende når han ikke er bra ja:)

Skrevet

da kan det være lurt å ha han hjemme. godt for han også det å være hjemme sammen med mamma og kose seg. god bedring til lille gutt i alle fall:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...