Anonym bruker Skrevet 19. februar 2009 #1 Skrevet 19. februar 2009 hadde feber på osdag. ikke feber i dag, men survete og ikke i form. hadde dere sendt i barnehagen i morgen hvis formen virket bra?
Gjest Skrevet 19. februar 2009 #2 Skrevet 19. februar 2009 jeg hadde sett ann hvordan barnet er i natt og i morgen tidlig. er formen fin og barnet er feberfritt hadde jeg sendt i barnehagen. men hvis barnet fortsatt er survete og slappt i morgen hadde jeg holdt barnet hjemme. er best for barnet det. og ikke minst for dem i barnehagen. hvis barnet ditt er sånn som mathias når han ikke er i form så er han veeeldig kontaktsøkende og trenger mye kos og sånn og da blir det litt mye for dem i barnehagen.. dem har jo tross alt flere og passe på også. kan liksom ikke gå å bære på en unge hele dagen.. er det jeg ville gjort da. men det er pga at mathias blir veldig redusert fort ved litt sykdom
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2009 #3 Skrevet 19. februar 2009 takk for svar:) får nok bare se ann i natt og i morgen tidlig:) han er veldig sutrete og kontaktsøkende når han ikke er bra ja:)
Gjest Skrevet 19. februar 2009 #4 Skrevet 19. februar 2009 da kan det være lurt å ha han hjemme. godt for han også det å være hjemme sammen med mamma og kose seg. god bedring til lille gutt i alle fall:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå