MarihønaMedHvitveis Skrevet 19. februar 2009 #1 Skrevet 19. februar 2009 Jenta mi er 4,5 mnd, og nekter melk på flaske eller tutekopp, skje eller glass, hverken morsmelk eller mme, varm eller kald. Hva hvis jeg nå enten skulle bli syk (eller havne i koma for den saks skyld) eller bare ha lyst til å slutte å amme av andre grunner? Hun får allerede to grøtmåltider om dagen, ville fast føde blitt løsningen da, eller ville vi blitt rådet til å la henne skrike i timer og dager til hun til slutt tok mme på flaske? Hypotetisk altså, har nå tenkt å delamme noen måneder til!
*En rosa og en blå* Skrevet 19. februar 2009 #2 Skrevet 19. februar 2009 Jeg har også ei lita puppejente men jeg tenker at dersom det skulle skje meg noe, så hadde hun tatt flasken når sulten ble størst. Tror nok ikke det ville tatt flere timer med skriking, men noe protester ville det nok blitt. Mm eller mme skal jo de ha frem til de er ca året.
Gjest Skrevet 19. februar 2009 #3 Skrevet 19. februar 2009 Ei barselgruppa ville ikke ha mer pupp når hun var sånn 8-9 mnd, og hun nektet flaske og alt annet med mme. Så der ble det verken mme eller mm. Men det er jo mme i grøten, så de får jo i seg noe der.
MarihønaMedHvitveis Skrevet 19. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 19. februar 2009 De gangene vi har prøvd med flaske i det siste har vi å det meste holdt ut 30 min med skrik og hyl (jeg hadde lyst til å dra på julebord med jobben, så prøvde at jeg gikk ut mens pappaen skulle gi flaske) utren at hun hverken sovnet eller drakk. Orker ikke prøve mer, hun gråter så tårene spruter og leter etter puppen uansett hvem som prøver. Så jeg lure rpå hvordan det hade gått om noe skjedde med meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå