Gå til innhold

Ruger igjen - innsett gjorde VONDT!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk i dag satt inn 2 fine frysegg, det er mitt 5 innsett på søsken og mitt 8 innsett totalt, og ALDRI har det gjort vondt før. Aldri merka omtrent noen ting under innsett før i dag! Det var en ny kvinnelig lege på Riksen jeg aldri har hatt før. Hun strevde skikkelig med å få det der røret gjennom, måtte bytte til et stivere et, og så regelrett stake seg vei med et eller annet (hei hvor det går...), hun sa det var så trangt der inne... og de brukte også noe de kalte hulltang. Jeg skvatt skikkelig til der jeg satt, men de fikk da satt inn egga til slutt. Enten så har den legen ikke helt peiling på hvordan sette inn, ellers så har hun mere peiling enn de andre har hatt og nå satt de skikkelig på plass. Har småblødd etterpå - håper ikke dette gjør noe. Jeg har bakoverbøyd livmor, så det er kanskje dette? I tillegg glemte jeg å gi samtykkeerklæringen og de spurte heller ikke etter den men jeg så de hadde ringt mobilen når jeg kom hjem.... :-) Positive er uansett at jeg enda har 4 egg igjen på frys, hadde totalt 8 og brukte bare ett strå forrige frys også så de egga fra forrige runden er virkelig noen "stayer" egg... men så var det det med å feste seg å bli til noe da....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grattis som ruger igjen. Syns hun hørtes skikkelig klønete ut. Dette med bakovervendt livmor kan ha litt å si, kanskje derfor hun klønet sånn. Lykke til og måtte dagene frem til test dagen fly av sted :)

Skrevet

Har helt sikkert noe å gjøre med at du har bakoverbøyd livmor. De sliter litt mer å komme til den da. Så heldig du er som har så mange på frys!:) Men denne gangen går det!! Lykke til:) Hold oss oppdatert da..:)

Skrevet

Gratulerer som ruger:-) Jeg har også hatt noen vonde innsett, hos meg må de bruke et stivere kateter for å komme til. Sist var det ikke vondt i det hele tatt, har variert litt etter hvilken lege jeg har hatt. Jeg har ikke bakoverbøyd livmor, men livmortappen min er litt bøyd og vanskelig å komme til visst nok.

Lykke til med gulleggene, håper på positiv test om et par uker:-))

Skrevet

Nøyaktig det samme skjedde med meg i går i Porsgrunn. Jeg hoppet i sengen og det gjorde helt hinsides vondt, fikk beskjed å slappe av og legge rumpen ned på sengen igjen..men det var jo ikke lett!!!! Tilslutt fikk legen fatt på en annen lege, byttet rør til et stivere ett og da ble det bedre.Så det ene egget ble satt inn av en mann og det andre av en dame. Jeg var skikkelig nervøs og trodde noe var gale men det var det visst ikke. Jeg tror ikke jeg har bakoverbøyd livmor, har iallefall aldri hørt noe om det tidligere.

Jeg småblødde også litt etterpå, men idag har det ikke vært noe spor av blod, heldigvis.! Siden i ettermiddag har jeg kjent små stikninger som har kommet og gått i livmoren. Får håpe det er et positivt tegn!!!

Vi får bare håpe at de har satt eggene skikkelig fast for oss begge :-)

Skrevet

Du, jeg har vært igjennom 12 tilbakesettinger. Sist gang gjorde det vondt hos meg også, det har det aldri gjort før.

Og nå er jeg graid i 8 uke :-)

lykke lykke til!

Skrevet

Ja vi satser på vondten var det som skulle til, he he...det samme var det med min søster som lyktes på 8 forsøk, da måtte de holde henne nede i stolen så vondt hadde hun da de holdt på....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...