Gå til innhold

Hvilken vognpose passer oppi Teutonia fashionbag??

Anbefalte innlegg

Er så fornøyd med å få kjøpt 1 mnd gammel teutonia mistral S 2008-modell m/ fotpose, stellebag og fashionbag til 5000 kr!!!!! Selger hadde kjøpt det til kampanjepris 6190,- i jaanuar 2009, men allerede kjøpt seg en annen vogn....?!? Kjekt for meg :-)

Jeg får mai-baby - vil vi kunne bruke bagen til høsten/neste vinter med pose oppi? hvilken? Eller må vi gå over til vognpose i sportsdelen?

Hvor får en kjøpt "fotforlenger"? hva koster en slik? Fant ikke noe info om denne på noen av nettsidene jeg har leitt på, men mener jeg har lest at noe slik finnes..?!?

Mange spørsmål dette, men jeg er helt "lost" i "vognjungelen"

På forhånd takk for alle svar!

Fortsetter under...

Har brukt voksipose oppi, og det er vel en av de største vinterposene på markedet, så det går nok bra!

Forlenger kan du bestille på nett eller gå i nærmeste barneutstyrsbutikk og få dem til å bestille for deg!

Vi fikk baby i midten av juli og kunne bruke fashionbagen ut desember ca. (Hun har hele tiden vært stor for alderen). Men det var ikke noe problem å ha henne i sportsvogndelen med pose og stormtrekk resten av vinteren. Brukte posen "Odenwälder lammy XL". Den tilpassa seg fint fasongen på fashionbagen. Har sett at de har fotforlengere på lilleprinsen.no tidligere... men har aldri hatt behov for det selv egentlig. Så lenge posen er vindtett og man bruker regntrekk ved fuktighet har de det jo som plommen i egget i posen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...