Gå til innhold

Er det noe annet enn kattepiss som lukter kattepiss?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da jeg kom hjem i dag så luktet det kattepiss i gangen og stua. Det kan ikke ha kommet noen katt inn her, det luktet ikke av sålene på skoene våre, eller veden eller noe annet utenfra, og det luktet ikke til morgenen i dag.Jeg finner ikke ut hvor det kommer fra.

Så er det noe annet som kan lukte sånn, som jeg ikke har tenkt på å sjekke?

Og i samme farta, er det noen måte å bli kvitt lukta på? Jeg har allerede satt ut skål med eddik og brenner røkelse, men det overdøver ikke helt...

Skrevet

hvordan ser de ut? kan se om jeg finner dem her ;-)

Skrevet

Prestekrageblomster lukter skikkelig kattepiss, men det er som regel de vildtvoksende om sommeren som lukter. Men har du noen snittblomster i stua som begynner å skrante kan det være både blomstene og vannet. Evt. surt vann i vanlige blomsterpotter...

Skrevet

Takk for tips! Skal snuse meg rundt i blomsterpottene nå!

Skrevet

Tror rødsprit kan stinke kattepiss...

Skrevet

Pot (marihuana) lukter faktisk kattepiss..... Ekstremt når det har blitt røyka.....

Skrevet

Det lukter jo ikke kattepiss hehe :)

Skrevet

sluken på kjøkken kan lukte kattepiss

Skrevet

Det kan komme fra oppi skoa. Lukter kattepiss oppi skoa til di som svetter mye på beina har jeg kjent...... fysj.

Skrevet

Tenåringssønnen min sine sko kan virkelig gi fin stank i store deler av huset, og det lukter rent kattepiss på det verste. Første gangene måtte jeg lete for å finne ut hva det var, men det var ikke tvil etter at jeg luktet på skoene hans:/ De gikk i søpla...... Da rettet det seg inne ang lukten;)

Våte joggesko med ekte mannesvette i;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...