Gå til innhold

Prøve på nr 3

Lynn

Anbefalte innlegg

Var i går å tok ut spiralen min.Men allikavel spurde jeg om reset på p-piller..er litt rart av meg egentlig.Jeg ønsker meg så veldig mye en baby til,men jeg ser jo at jeg trives godt med bare to barn og. Den eldste er 10 år og en jente,hun klarer seg jo veldig godt alene . Så har jeg en gutt på 3,5 år,han er veldig aktiv,men kjempe snill:))..

Hvordan er det å få tredje ungen???er det veldig dtor forskjell til å ha to??? Min mann vil ha flere,så vil han ikke så i neste øyeblikk så er det kanskje.Han er litt usikker han og...Noen mednoen gode råd og noe oppmuntrende å si??? :)))

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Så godt å høre at det er slik med flere! Jeg kjenner meg godt igjen. Har 2 fra før, jente på 7 og gutt på snart 11. De er jo store, og klarer det meste selv. Tanker om at orker jeg dette? og slik gjør seg fort gjeldende... Men tror det er normalt. Velger å tro det i alle fall.

Og det jeg vet, er at jeg ikke kommer til å være mindre glad i nr 3 -om han/ hun kommer!

Og slik du skriver her, trenger du ikke å bekymre deg du heller. Det må vel heller være positivt at vi koser oss så mye med de vi har og at vi er så framsynte at vi tenker på det.

ungene dine vil vel være 4 og 11 når babyen kommer er det jo ikke noe stress:) (viss dere blir gravid fort)

11 åringen er jo en jente og hun kommer til å være kjempeglad for å hjelpe deg med babyen (ikke sikkert,men de fleste jenter pleier jo syntes det er gøy med babyer i den alderen)

4 åringen er jo ganske selvstendig også da...

tenker at det går greit:)

• 2 uker senere...

Tusen takk for oppmuntringen....er jo sant at de er så store når den nye kommer..Er mangen tanker rundt nr 3...Ikke har vi mer en 2 sove rom heller.Selv om vi har hus.Min mann byggde huset med eksen sin som då hadde voksne barn og rengte ikke noe plass..Så minste gutten vår bor forsatt på rommet vårt...men alt ordner seg vel-.En annen fordel er jo at vi bor på gård og driver gård så barna for jo en kjempe oppvekst her ute:)) vi har en del dyr og...

viss dere har hus kan dere vel lage et ekstra soveromm? eller bygge på?

vi kjøper rekkehus og der kan vi lage et ekstra soveromm av stua dersom det blir behov for det i frammtiden:)

blir veldig koselig med nr 3:)

eg gleder meg til vi skal begynne prøvinga på nr 3:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...