Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en liten knupp som skal få mat nå, og som god mor jeg er, så smakte jeg på melka etter at jeg hadde varmet den opp.

Og fytti rakkern så vondt det smakte! Nå, tenkte jeg, har melka blitt dårlig, eller så har jeg spist noe rart til middag som gir meg en merkelig smakssans. Tok av flaskesmukken og lukta på faenskapet, og gjett hva det lukter... TRAN!! Og på pakken står det jo at det er Omega 3 i den. Noen andre som har merka at det stinker tran av Nan 1?

Æsj. Også jeg som trodde at luktesansen skulle bli litt mindre spiss etter at svangerskapet var over..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn var det hos oss også! Men vi hadde jo brukt NAN en måned før vi plutselig la merke til det, kjøpte en ny pakke den var akkuratt det samme. Kom frem til at det måtte være på grunn av Omega3-tilsetningen, selv om vi ikke hadde lagt merke til det før...

Byttet til HIPP på et tidspunkt, men kjøpte NAN igjen en gang de var tomme for den, og vet du hva - da var den helt normal igjen!

Så lurer på om det må ha vært feil i produksjonen på et tidspunkt, noen som har mista et tonn Omega3 for mye nedi eller.no...

Skrevet

ja fysj!!! Var ikke værlig populært det her.

Så jeg kjøper uten Omega 3 og 6. Hun får tran ellers så trenger ikke å få det fra MME.

Skrevet

Snakke nettopp med nestle siden vi var så uheldig og kjøpe en pakke på bunnpris som gitt ut av dato FØR ungen ble født! Han er nå 3 måneder.Lillemann fikk desverre i seg endel før det ble oppdaget..

Det loktet DRIT av melken, men vi tenkte at det var slik den butikk-varianten skulle være siden ALLE produktene som blir solgt i butikk inneholder tran, også de som ikke er merket " DHA" på.

Vi har nemlig alltid brukt apotek-varianten, den lukter MYE bedre, og lillemann sover mer og bedre når vi bruker den.

Skrevet

Og på bakgrunn av det du skrev, Maya_1, så gikk jeg og åpnet en ny pakke for å se. Men det lukta like bedrøvelig av den. Æsj!

Men er det ikke mulig å få kjøpt Nan1 uten den Omega-driten i?

Syns den gode, gamle papp-smak-nanen smaker og lukter bedre, jeg..

Skrevet

Misskitty

Nan 1på apoteket , den luker deilig:)

Skrevet

Må nevnes at vi fikk 3 gavekort fra nestle siden vi hadde kjøpt og foret med en utgått nan-pakke. De beklaget på det sterkeste, enda vi skulle ha sjekket datoen, men det går et par pakker i uken..men NÅ er vi kjempeflinke ang sjekkingen..

Skrevet

Vi velger og bruke den de første månedene siden den er "allergi-vennlig"

Da vi har katteoppdrett ønsker vi selvsagt ikke at han skal bli allergisk, og ifølge de i nestle er den apotek-typen mer for de som har arvelige allergier i familien, og at den er med på og forhindre allergier..ikke spør hvordan..:S

Dessuten sover han bedre når vi bruker den, så den er ikke dyr i våre øyne..han er jo det kjæreste vi har! :)

Skrevet

Vi brukte også den i begynnelsen, byttet til vanlig nan for ett par uker siden (snuppa er 2 mnd nå).

Jeg syns faktisk vanlig nan smaker bedre enn den fra apoteket, syns den er litt besk i smaken...

Men det virker ikke som snuppa bryr seg, vi merket ingen forskjell da vi byttet til den vanlige, bortsett fra hun begynte å sove bedre! :)

Helt motsatt fra dere altså, hehe.

Skrevet

Men i bunn og grunn spiller det vel ingen rolle hva jeg syns det smaker av melka. Knuppen er fornøyd, han, så da får han fortsette med Nan med Tran (hey hey, rimer jo ;o)

Skrevet

Bestmor til lille Theo kjøpte feil når de var i sverige. For der finnes den i butikken den som de har på apoteket her.

Det står jo bakpå at man alltid skal smake på melka, og det gjør jeg hver gang. Jeg er helt enig med HappyFreak :) & desembersnuppa. den smakte beskt.

I og med at vi ikke har hatt noen problemer med den "vanlige" Nan 1, så turte jeg ikke å bruke den jeg. Dumt om han skal bli "avhengig" av den og ikke tåle Nan1 like bra som han gjør nå... og det er ikke fordi jeg ikke synes han fortjener det beste, men da har vi litt mer penger som vi kan bruke på andre ting å skjemme bort vårt lille nurk med :D

Skrevet

og HI jeg synes ikke vanlige Nan1 smaker tran :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...