Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

lillegutt på 11 uker har endel utslett. Små røde, litt ruglete prikker i ansiktet som han har hatt i noen uker nå. Han har også i det siste fått litt utslett på brystet og på bena, dette er også litt sånn ruglete, noen ganger er det bittelitt rødt andre ganger vanlig hudfarget. Hva kommer dette utslettet av? Er det fordi huden er i endring og som vil forsvinne etterhvert, eller kan det være noe han reagerer på ? Han er i fin form, og virker ikke plaget av utslettet på noen måte. Noen erfaringer ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres ut som det prompen har med unntak av på bena. Han fikk påvist atopisk eksem.

Skrevet

Samme her. Gutten min er litt over 3 mnd, fått masse sånt utslett på beina, har noe i ansiktet også. Virker ikke plaget av det heldigvis:-) Hatt det 3-4 dager nå. Har hørt det kan være melkeutslett. Håper virkelig ikke det er atopisk eksem.

Skrevet

hmmm, nei håper jo at det midlertidig og går over av seg selv... Godt at de ikke er plaget av det iallefall..hva er melkeutslett egentlig?

Skrevet

tja, hva er melkeutslett...aner egentlig ikke jeg...bare et ord jeg har fått med meg...også hørt uttrykket hormonutslett. Men, vi får satse på at det går over. Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...