Gjest Skrevet 19. februar 2009 #1 Skrevet 19. februar 2009 Jeg har fått barnehageplass :-) :-) Måtte bare dele det med dere :-) :-)
rikedaspike Skrevet 19. februar 2009 #2 Skrevet 19. februar 2009 GATULERER!! Når skal lille ella begynne da??
*LilleTroll + spira Skrevet 19. februar 2009 #4 Skrevet 19. februar 2009 Heldig!!! Og grattis selvfølgelig Hvor i landet holder dere til? Spent på om min lille Ella (!) får plass i nærheten.. og evnt når...
rikedaspike Skrevet 19. februar 2009 #5 Skrevet 19. februar 2009 Har søkt også om å få plass i august.,,,men nå skal jeg liksom begynne å jobbe i juli allerede... da e jo de fleste barnehagene stengt. Åssen fikk du beskjed ? Skriftig?
Gjest Skrevet 19. februar 2009 #6 Skrevet 19. februar 2009 Vi bor i Stavanger. Jeg søkte egentlig fra mai, men august gjør ingenting (ekstra sommerferie) :-) Ja vi fikk det skriftlig. Fikk også førstevalget :-)
*LilleTroll + spira Skrevet 19. februar 2009 #7 Skrevet 19. februar 2009 E opprinnelig Siddis eg, men studier, mann og jobb har gjort meg t kvasi-østlending Krysser fingrene for at vi og får første eller andre valget...*kryss kryss kryss*..selv om det kanskje er litt mye å håpe på?!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå