Gå til innhold

1 års vaksinen, hva skjer om man hopper over?

Anbefalte innlegg

Skrevet

merker det e så mange som er i mot vaksiner men trenger ikke barna disse da for å ikke bli syke?

trenger tips her ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det store flertall er nok for vaksine i Norge: Av 2007 barna skal rundt 95% ha takket ja til vaksinene.

Anbefaler å sette deg inn i vaksinene selv ved å lese boka "Hva er sannheten om vaksiner" samt lese info fra fhi for å få flere sider rundt spøsrmålet.

Skrevet

Anbefaler også å søke opp tim o'shea på www.fritthelsevalg.org.

Skrevet

Det skjer ingenting, annet enn at du sparer barnet ditt for mange giftstoffer som kan påføre barnet ditt varige skader og sykdommer senere. Barnesykdommene i seg selv er bedre for kroppen å gjennomgå enn vaksinasjon.

Jeg vil råde deg til å bla deg gjennom endel innlegg her og lese noen av linkene som er lagt ut. Du er som de fleste andre i Norge, vokst opp med å tro at vaksinering er høyst nødvendig for å holde seg frisk, men selv de som er vaksinert blir syke.

Og ja, kjøp deg boka som en annen råder deg til her.

Skrevet

Det finnes ingen garanti for helse uansett vaksiner eller ei. Vaksiner gir desverre i mange tilfeller en helle spekulativ immunitet i form av at den er kortvarig, gir falsk trygghet og trigger immunapparatet på en inkonsekvent måte. Dersom du mener 12 mnd vaksina er dette en påfylling av de andre to barnet allerede har fått, det er lite sannsynelig at barnet ikke er immunt, i såfall kan du fint sjekke dette hos legen ved en immunstoff test av spesifikk art.Dersom vaksiner fungerer vil det være noe sånt som 85% sjanse for at barnet ditt har adekvate nivåer av antistoff. Det hadde egentlig vært artig om mange nok krevde dette beviset hos sine fastleger noen uker etter en vaksine. Kunne vært fortreffelig festelig å sett resultatet av en slik folkeaksjon. Dersom du mener 15 mnd vaksina så der denne ikke gitt barnet fra før sånn sett ingen immunitet å evnt spore i blodet dersom barnet ikke har hatt sykdommene. dette er mmr vaksina, den gies tre ganger over maaaaange år. Siste dose i ungdommen, og i såpass god tid før evnt potensiell gravidistsalder at et ytterst lite fåtall er immune mot røde hunder når de blir gravide. Dvs dersom de i det hele tatt blir immune. Kjenner noen som har vært igjennom vaksina flere ganger uten spor av immunitet. sånn sett ville jeg vel iallefall krevd en liten kvalitetsikring med tanke på denne såkalte immuniteten der stadig bevises i litteraturen. Ingen vaksiner her i gården iallefall, men om jeg hadde vaksinert så hadde jeg jammen sjekka effekten av dette brygget før jeg hadde tatt noen nye. Men så har jeg vært med på vaksinering før, sånn sett var jeg ytterst klar over hva jeg takket nei til i ettertid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...