Anonym bruker Skrevet 19. februar 2009 #1 Skrevet 19. februar 2009 Kaste dem etter vi ble skilt? Det er ikke aktuelt å kaste dem i søpla, men hørte at det var noen gullsmeder som betalte litt for gamle ringer?! Noen erfaringer? Vil ikke smelte dem om heller, for mange dårlige minner :/
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2009 #2 Skrevet 19. februar 2009 Jeg har bare spart min til å kunne ha i noe jeg vil lage til barna våre senere i deres liv. Vet ikke hva eksen har gjort med sin.....
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2009 #3 Skrevet 19. februar 2009 heia...jeg har også dårlige minner fra min forlovelse..men vi fikk en felles datter som vi begge forguder..så jeg har lagt min i et skrin med mange andre minner som datteren min skal få når hun blir stor jente...om hun synes det er moro å få mammas og pappas ring vet jeg ikke. men hun får nå gjøre hva hun vil med den da
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2009 #4 Skrevet 19. februar 2009 Ja jeg trur enkelte gullsmeder betaler en liten sum for gamleringer, men det er vel kanskje ikke den store formuen du får for dette. jeg vil ringt en gullsmed og spurt. Sikker på at du ikke vil smelte dem om til et lite smykke eller noe til den lille, som et slags symbol på at du kan gjøre om noe sårt og vondt til det motsatte. Et slags symbol på et nytt liv med nye muligheter og en ny start?
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2009 #5 Skrevet 19. februar 2009 dette lurer jeg også på... både jeg og sambo har gamle forlovelses-/gifteringer å kvitte oss med... lurer på om det er mulig å levere dem inn og få noe penger for dem vi kan bruke sammen på noe...???
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2009 #6 Skrevet 19. februar 2009 Leverte den gamle forlovelse ringen min inn sammen med andre gamle gullsmykker som jeg ikke brukte.Fikk da et nytt smykke. Ei venninne av meg leverte bare inn ringen sin og ville ha penger for den.Da gikk det på vekt så hun fikk bare 330kr igjen hehe.
Lykke X 4 Skrevet 19. februar 2009 #7 Skrevet 19. februar 2009 Skal smelte den om til et smykke til vårt felles barn.
Gjest Skrevet 19. februar 2009 #8 Skrevet 19. februar 2009 i den gullsmeden jeg har jobbet i betalte vi 50 kr pr gram gull.. (mener jeg å huske) så det er ikke akkurat noe å bli rik på.
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2009 #9 Skrevet 19. februar 2009 vi har 2 felles barn vi da.., så da blir det urettferdig... og jeg har også 2 andre gullringer liggende, som jeg vurderer å gi datteren vår når hun er stor nok... 330,- er ikke mye da... men tanken på å fortsette å gå med dull ifra ekteskapet jeg har brut ut av føles som et lite hån mot han jeg faktisk er sammen med nå... hm.... må vel undersøke litt da kanskje.... kan de monne litt ved innkjøp av nye forlovelsesringer da? ikke HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå