Dodlimammatil2 Skrevet 19. februar 2009 #1 Skrevet 19. februar 2009 Kanskje et dumt spm dette her, men navlene til tvillingguttene mine er så rare, når de streter, strekker seg eller har luft i magen kommer liksom litt av navlen på en måte ut, så det ser ut som en bitteliten ballong. er dette normalt??? Jeg kan trykke på "ballongen" og den går fint inn igjen, og det er ikke vondt... men har aldri hørt om dette før... guttene er født 8 uker før tiden, kan det ha noe å si?
Gjest Skrevet 20. februar 2009 #3 Skrevet 20. februar 2009 Sikkert ikke noe farlig siden begge har det. Men ta en telefon til helsesøster. :-)
Septemberprinsen Skrevet 20. februar 2009 #4 Skrevet 20. februar 2009 Gutten min hadde en slik liten "ballong", og vi måtte pensle med sølvnitrat-stift (tror det var det stiften het). Men vil anbefale deg at du viser det til hs først, og hører med henne. Bare vær obs på at du kun pensler på selve området! Og i en periode vil navlen få litt blåfarge, men det går bort. Hvor gamle er guttene dine? Vi gjorde dette da han var ca 6 uker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå