Gå til innhold

klær som gave..har ørten kjoler

Anbefalte innlegg

Skrevet

skjønner at det er morsomt å kjøpe små kjoler...

men!

når får man brukt dette?

vi er myyyye hjemme, varmt og godt.. lettvint m body+bukser... en kjole er jo bare klumpet å ligge med...

har 2 i 50, brukt en gang...har hittil 5 i 56, brukt to en gang, på en halvtime tilsammen...

får dårlig samvittighet fordi det aldri blir brukt, men det er ikke praktisk og behagelig å ha på her hjemme..

nå ffår vi besøk i helga, som hadde kjøpt m kjoler og tskjorter (noe vi aldri bruker heller)...

enda jeg sier at vi bare bruker b+b...

flere m tusen unødvendige - men hyggelige/pene - klær?

for ikke å snakke om 8 søplesekker m arveklær... noe er greit, men greit å kjøpe noe nytt med strikk som fungerer,og er uten hull og tusj...

men igjen . . . folk prøver bare å være snille (eller å bli kvitt ting...)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skjønner hva du mener!! heldigvis for meg så spør folk hva adrian trenger før di kjøper noe! og min mormor har fornuften i behold og kjøper bare pysjamaser til han,og det føler jeg at jeg aldri kan få nok av hehehe..

Skrevet

Enig, jeg syntes det var morro å bruke kjole i julen og pynter henne med det til bursdager, men bytter på to kjoler med forkjellige bodyer under. Vi har vel fått 6-7 kjoler, men bare beholdt to, har byttet resten til "fornuftige" klær. Skulle giverene bli snurt så får de bare bli det, kjole til spebarn er og blir upraktisk, veldig søtt men upraktisk...

Skrevet

Nå har jeg gutt så kjoler har vi fått lite av, men vi har fått veeeldig mye hettegensere av forskjellige slag. Dette er også fryktelig upraktisk å bruke. Tok vare på noe før jeg skjønte hvor upraktisk det var, men så byttet jeg det inn i mer praktiske klær.

Jeg har tidligere sikkert gitt mye upraktiske klær i gaver jeg også, men nå har jeg lært. Og vet jo at det fort blir veldig mye klær, så nå gir jeg heller bort sengesett, hændkler eller lignende.

Skrevet

Det kommer jo veldig ann på hva man liker da :-) Her har snuppa brukt masse kjoler også i de små størrelsene, brukte de flittig alle sammen. Og hettegenser har vi brukt endel.

Men skjønner at ikke alle gjør det.

Det er jo bare å bytte, det gjør vi når vi får noe vi vet at vi ikke kommer til å bruke.

Skrevet

Gutt her da... men ja! Hettegensere, skjorter, gensere med liten halsåpning etc etc...Og alt er selvfølgelig i str 62!!! Bytter ALT vi ikke trenger jeg da (bytter str også - gutten skal jo ha klær i større str etterhvert også...) - må jo være mye bedre å bytte til klær som faktisk blir brukt enn å ha en haug kjempefint, men upraktisk tøy støve ned i skuffene...

Men altså, før han ble født var jeg også tilbøyelig til å kjøpe slikt tøy til venninners barn -ante ikke hvor vrient det kan være å få tredd en trang genser over hodet på et lite hode... (Har lært - neste gang noen i nærheten får barn blir det noe mer praktisk som badehåndklær og badeleker, gavekort eller sengetøy.Og inegnting i str 62!!!!!)

Skrevet

Vel - jeg skal aldri mer kjøpe dongrikjole til nybakte mødre i alle fall. Har også fått ørten kjøredresser som jeg ikke bruker fordi de er vonde å få på og av. Og alle har selvsagt ører og halestump.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...