Gå til innhold

gode råd til mat/drikke når lillegull er syk.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

våknet i dag,& hun hadde 40 i feber stakkar :(.....heldigvis ammer jeg jo henne ennå,hun er 11.5 mnd.så hun får jo i seg noe da :)...men,er det noe ekstra "godt" man kan lage til de små av mat/drikke når de er syke som faller i smak....håper på mange gode tips :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Amy Lee

Off det er ikke greit når de små er syk. Har akuratt vært gjennom det samme med mi på 10 mnd.

Det vi fikk besjed om var å gi godt med drikke og ikke tvinge i henne noe mat.

I dag er hun frisk og rask igjen!

God bedring til dere!

Klem

Skrevet

Hei!

Gutten min har hatt høy feber i noen dager, det har gitt seg nå:) Viktig at de får i seg mye drikke. Gutten min ville stort sett bare ha mm så produksjonen min økte litt kan man si;) Prøvde å få i han vann, men det var vanskelig. Han pleier å like det altså. Hvis hun ikke vil drikke er siste utvei å gi med spryøte. Det måtte vi når han hadde en skikkelig runde med oppkast og diare etter jul. Fikk beskjed av legen om at han måtte få i seg 6 dl med væske i løpet av en dag. Av mat kan jeg foreslå pære eller eple. Det falt i smak hos lillegutt. Fikk i han litt grøt, ellers var det dårlig med mat. Vi prøvde å lure i han fordi vi ville prøve å få i han mer, det var ikke lurt...han kastet opp. Ja ja, lykke til! Det går nok snart over. Her var det den fjerde barensykdommen som var på vei, og nå er han full av prikker.

Skrevet

sant som dere sier...det er nok ikke så lurt & drive & mase om denne maten.heldigvis drikker hun mm bra,vil gjerne henge på puppen hele tiden :)....heldigvis er jeg hjemmeværende,så da kan hun gjøre det :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...