MirandaC Skrevet 19. februar 2009 #1 Skrevet 19. februar 2009 CELINA SELENA (uttales som Selina/Celina) -engelsk variant. SELINA Ikke kom med at det er ''så stygt'' osv, bare si hvilken måte som er finest ;-)
MirandaC Skrevet 19. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 19. februar 2009 Jeg ville også skrevet Celina, så lenge jeg bor i Norge/Norden. Men hadde jeg bodd i USA, hadde jeg definitivt skrevet Selena! ;-)
apriljente91 Skrevet 19. februar 2009 #6 Skrevet 19. februar 2009 Celina,helt klart.. Det er også et fint navn synes jeg
MirandaC Skrevet 21. februar 2009 Forfatter #8 Skrevet 21. februar 2009 Selena er kjempekult egentlig, men blir rart i Norge. Alle kommer til å uttale det feil, eks på håndballkamper når man skal presenteres osv. Se-le-na, kommer folk til å si ;/ Jeg kjenner faktisk en Selen, hun uttaler det Se-lén, liksom rett fram. Ikke som ''Oj, se på den selen!', men Selén ;p Hun er tyrkisk. Liker ikke det navnet ;s Uansett i Norge er Celina finest, i USA Selena Det er så mange fine navn som passer i USA, England osv, men ikke i Norge. Argggh..!
MirandaC Skrevet 23. februar 2009 Forfatter #17 Skrevet 23. februar 2009 Selina er vel mest spesielt, men ville skrevet Celina Kjenner ei Annika Selina, liker ikke navnet da ;p Eller bare Selina (Celina)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå