LMI82 Skrevet 19. februar 2009 #1 Skrevet 19. februar 2009 Den 5. februar ble det hentet ut 8 egg der 6 ble befruktet:) Den 7. februar ble det satt inn ett egg... (pga liten livmor ble det ikke to) Den 10. februar fikk jeg beskjed om at fire av eggene hadde sluttet å dele seg, men de skulle gi det siste en sjanse... I helga fikk vi brev om nedfrysing av det ene egget:) Fikk da litt håp om at det jeg har fått tilbakeført kanskje også vil klare seg... Skal ikke å ta blodprøve før neste fredag... 27. februar... Har ømme bryst, er konstant trett(men får ikke sove... drømmer masse), og småblødninger... men dette kommer nok av Crinone... Dette er mitt første forsøk... hatt en MA (uke 7) for tre år siden...
Rose69 Skrevet 19. februar 2009 #2 Skrevet 19. februar 2009 Hei LissiMi :-) Vi er i samme båt; ruger,tester neste uke,ømme bryst,trøtt,drømmer mye. J går på Pregestan, så d r bivirkninger dessverre.Men sånn r det... Så flott at du har 1 egg på frys!D betyr at d r god kvalitet.Mine har bare gått i søpla.Aldri fått frys.Sånn r det. Vi får ruge så godt vi kan.Mannen min driver og lager hønelyder og klukker hele dagen.Fnis. Klem til deg!
LMI82 Skrevet 19. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 19. februar 2009 Så søtt da:) Det får en kanskje til å trekke på smilebåndet:) Ja jeg ble super glad da vi fikk brev om at det klarte seg, og trøster meg med at da har jeg fått satt inn ett med kjempe god kvalitet:) Så får vi se om det klamrer seg fast:) Men hvis det skulle gå galt, så får man gå på med nytt mot:) ikke så mye annet å gjøre... Ønsker deg masse lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå